ספינת האהבה: במהלך חופשת שייט- בני זוג מצאו איש צוות מקיים יחסי מין בחדרם 
"ראיתי את החלק האחורי של גבר, היה די ברור שהוא באמצע אקט מיני", סיפרה תושבת סקוטלנד על רגעי החרדה שחוותה עם בעלה כשהם נכנסו לחדרם. ככל הנראה מדובר באחד מאנשי הצוות של הספינה, הנהלת החברה הציעה פיצוי כספי זעום: "חקירה מלאה התקיימה"

בני זוג מצפון אירלנד המתינו שנים ארוכות לצאת להפלגה חלומית, אך ספק רב אם תיארו לעצמם שכך היא תיראה. כשהם עלו על הספינה שהייתה אמורה לקחת אותם מסינגפור לתאילנד, הם נדהמו לגלות גבר ואישה מקיימים יחסי מין בחדרם.

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

"הגענו לסינגפור עייפים, אך עם הרבה התלהבות", סיפרה מארי ג'קסון על הרגעים הראשונים של החופשה שלה ושל בעלה, בובי. הם הגיעו ל"מרינה ביי" בעיר, הציגו את כרטיסי העלייה וחיפשו במשך מספר דקות את התא שהזמינו.

"ראיתי את החלק האחורי של גבר שהיה על המיטה מולנו. היה די ברור שהוא באמצע קיום יחסי מין עם האישה", אמרה מארי לעיתון הסקוטי "סאנדיי פוסט". "זה היה טראומתי, הייתי זקוקה לכוס מים", היא שיחזרה. בני הזוג ההמומים ניגשו ללובי ודיווחו על המעשה תוך כדי שביקשו לקבל חדר חלופי, אולם צוות הספינה הסביר כי אין חדרים פנויים, ועל כן לא ניתן להעביר את בני הזוג לחדר אחר.

"חזרנו לתא והאישה עזבה, אבל הגבר נשאר שם. הוא היה נראה קצת מבויש, ובסוף הוא יצא מהחדר רק כאשר שני אנשי צוות שכנעו אותו. שאלתי אותם אם הם מכירים אותו, והם אמרו לי שהוא אחד העובדים של הספינה", המשיכה מארי.

כפיצוי, הנהלת הספינה הציעה לבני הזוג שובר בסך 128 דולר שיוכלו להשתמש בו לטובת ההזמנה הבאה, אך בני הזוג סירבו. ההנהלה ניסתה לשכנע אותם לקבל סכום גבוה יותר, כ-250 דולר, אולם בני הזוג המשיכו בסירובם. מחברת Norwegian Cruise Line נמסר כי "חקירה מלאה התקיימה ונקטנו במספר צעדים נחוצים. אנחנו בקשר עם בני הזוג ג'קסון בנוגע לפיצוי", כלשון ההודעה.

YOU MIGHT ALSO LIKE