דווקא על זה מולר פותח את הפה?
מאז החלה חקירתו של התובע המיוחד נשפכו הררי דיו אמיתי ווירטואלי - ומעט להדהים נאמר על ידי האיש עצמו או צוותו. הפרסום האחרון והנפיץ אודות כך שהנשיא כביכול הורה למייקל כהן לשקר גרם לו לחרוג ממנהגו

משרדו של התובע המיוחד לחקירת המעורבות הרוסית בבחירות 2016 נאלץ לפרסם אמש (שישי) הודעה בה נאמר כי הדיווחים לפיהם הנשיא טראמפ הורה למייקל כהן, לשעבר עורך דינו האישי, לשקר במהלך עדות שנתן בקונגרס, "אינם מדויקים".

כהן, מולר והנשיא טראמפ (צילום: Getty Images)

כפי שדיווחנו, במהלך יום חמישי פורסם באתר "באזפיד" כי כהן חשף בפני התובע המיוחד רוברט מולר כי "הנשיא הורה לו באופן אישי וישיר לשקר בכך שיטען שמו"מ שניהל על פרויקט נדל"ן במוסקבה הסתיים חודשים לפני שקרה במציאות, וזאת כדי להרחיק את התערבות הנשיא".

באופן חריג ביותר, משרד התובע המיוחד פרסם את התגובה הבאה: "התיאור של באזפיד בנוגע לאמירות מסוימות שנאמרו לתובע המיוחד בנוגע למייקל כהן אינן מדויקות", אמר פיטר קאר, דובר התובע המיוחד. קאר סירב לפרט לומר על איזה אמירות ספציפיות הוא מדבר, דבר שגרם לאתר לעורך אתר באזפיד לפרסם גם הוא הודעה חריגה: "בתגובה להודעת דובר התובע המיוחד, אנחנו עומדים מאחורי העיתונאים והמקורות שלהם ומפצירים בתובע המיוחד להבהיר את דבריו", כלשון ההודעה.

הכתבה המדוברת כפי שפורסמה באתר "באזפיד" (צילום: באזפיד ניוז)

כאמור, מדובר בהודעה חריגה ביותר של התובע המיוחד, שכן עד כה הוא נמנע כמעט לחלוטין מתגובות כלשהן לרעשים הרבים שסובבים את החקירה. אפשרות אחת היא שמולר מנסה לאותת לשופטים הפדרליים בפניהם מתנהלים התיקים השונים, ובאופן ספציפי לזה שרלוונטי למידע הנדון, ש"ידו לא היתה במעל" בנוגע להדלפה הנפיצה. 

הנשיא טראמפ אף הוא חרג ממנהגו הרגיל בכל הנוגע למולר וחקירתו - מתקפה בלתי פוסקת בטוויטר - וצייץ את הערכתו 

YOU MIGHT ALSO LIKE