תיעוד: מכונית דוהרת במכוון לעבר הולכי רגל
"סגירת חשבון", כך מכונה אירוע הדריסה שהתרחש בפורטלנד בשבוע שעבר. שלושת הקורבנות כלל לא הגישו תלונה על האירוע ולמעשה למשטרה נודע עליו רק לאחר שתושב השכונה מסר תיעוד מצולם של הדריסה. "היה הרבה מזל שלא היו ילדים קטנים ששיחקו בגן שעשועים באותו זמן", הוא סיפר

רשויות החוק באורגון מחפשות אחר נהג הטנדר שתועד במצלמת אבטחה ביתית כשהוא דוהר לעבר שלושה הולכים רגל ופוגע באחד מהם.

רגעי הדריסה (צילום: יוטיוב)

משטרת פורטלנד מתייחסת אל האירוע, שהתרחש ביום חמישי הקודם בסביבות השעה 5:00 אחר הצהריים בסמוך לפארק בצפון-מזרח העיר, כאל "פגע וברח מכוון".

בסרטון שפורסם ניתן לראות את השלושה כשהם הולכים במדרכה ומסתכלים אחורה. הם פותחים בריצה כשהם מבחינים במכונית שדוהרת לעברם, אך אחד מהם נפגע והושלך למרחק גדול.

למעשה, המשטרה כלל לא הכירה באירוע עד שחאבייר גונזאלס, בעל הבית שממנו צולם הסרטון, הגיע לתחנת המשטרה ביחד עם התיעוד המפליל. בשל סיבה זו, לא ידוע מהו מצבו הרפואי של אחד מהולכי הרגל שנפגע בתחילת הסרטון.

גונזאלס סיפר כיצד הבין שמשהו מוזר התרחש בקרבת ביתו: "חזרתי הביתה ומיד שמתי לב שמשהו לא בסדר. כלומר, נראה היה שדברים בחצר זזו. ראיתי כמה שיחים בצד הבית והיה נראה כאילו מישהו דרס אותם, ואז ראיתי מלא עפר בכביש", הוא סיפר לתחנת טלוויזיה מקומית.

רגעי הדריסה (צילום: יוטיוב)

בתיעוד שפרסם גונזאלס ניתן לראות כיצד הנהג המשיך בנסיעה גם לאחר הדריסה המכוונת. הוא סובב את הטנדר ומתחיל לדהור שוב לעבר השלושה, שנראים בהלם מוחלט אך בכל זאת המשיכו לברוח.

"כשהסתכלתי על הסרטון בפעם הראשונה, הייתי בהלם", סיפר גונזאלס, "ראיתי את זה כמה פעמים כדי לוודא שזה באמת מה שקרה. זה דבר נורא, הדריסה, אבל היה הרבה מזל שלא היו ילדים קטנים ששיחקו בגן שעשועים באותו זמן", הוא אמר.

כאמור, למרות האירוע החמור, השלושה לא ניגשו למשטרה והגישו תלונה, וכעת בלשי משטרת פורטלנד מנסים לזהות אותם על מנת להבין מדוע בחרו לפעול כך. "זה היה נראה כמו סגירת חשבונות או משהו כזה. אני מקווה שהמשטרה תתפוס את הנהג", סיכם גונזאלס.

YOU MIGHT ALSO LIKE