מצוד נרחב בטקסס אחר חשוד בחטיפת בת 12
הרשויות בדרום המדינה מחפשות אחר חשוד בן 22 שככל הנראה חטף את מאריסול ארויו הצעירה. לא ברור מה הרקע לחטיפה, אולם תיאור מדויק של מכונית החשוד פורסם והרשויות מקוות לסיים את הפרשה במהרה

ברחבי ארצות הברית עדיין לא נרגעו מהסיפור של ג'יימי קלוס בת ה-13 אשר הוריה נרצחו והיא נטחפה והוחזקה כנגד רצונה במשך חודשים שלמים, וכבר הבוקר דווח על נערה נוספת, בת 12 בלבד, שנחטפה בטקסס.

ארויו על רקע האתר של "אמבר אלרט" (צילום: אמבר אלרט / Shutterstock)

התראת חטיפה ("אמבר אלרט") נשלחה ברחבי ארה"ב בעקבות היעלמותה של מאריסול ארויו. על פי משרד השריף של מחוז לייב אוק (סן אנטוניו), הנערה "נמצאת בסכנה חמורה ומיידית".

כדי לסייע בחיפושים אחריה, המשטרה פרסמה תיאור רשמי בה נכתב כי "מדובר בילדה לבנה בת 12. גובהה חמישה רגל ומשקלה כ-85 פאונד. צבע שיערה חום ועיניה חומות", כלשון ההודעה.

החשוד בחטיפה, ריגוברטו סנטוס (צילום: אמבר אלרט)

המשטרה גם מחפשת אחר הגבר החשוד בחטיפה, ריגוברטו קרוז סנטוס בן ה-22. צבע עורו לבן, עיניו חומות ושיערו כהה, ככל הנראה שחור. על פי החשד, הוא נוסע במכונית מסוג שברולט כתומה משנת 2007, לוחית הרישוי אמורה להיות יחסית ייחודית בדרום טקסס, וזאת מכיוון שהיא של מדינת אוקלהומה. מספר הלוחית הוא EKH-253. לא ברור אם סנטוס מכיר את הנערה או כיצד המשטרה סבורה שהוא החשוד המרכזי.

YOU MIGHT ALSO LIKE