ניו יורק: אומנת תובעת בני זוג ממנהטן בטענה שתיעדו אותה מתקלחת ומחליפה בגדים
כשנה לאחר שהחלה לעבוד אצל בני הזוג, האומנת הבחינה במצלמה נסתרת באמבטיה. היא לקחה את כרטיס הזיכרון וגילתה שהמצלמה הוצבה זמן קצר לפני שבאה

בני זוג שחיים ב-Lower East Side במנהטן, ניו יורק, השתמשו במצלמה נסתרת כדי לצפות באומנת ששכרו מתקלחת ומחליפה בגדים. כך עולה מכתב תביעה שהגישה האומנת.

אחרי שגילתה את המצלמה, זכתה ליחס מכוער מהמעסיקה. אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

ונסה ריבאס טוענת כי היא הסכימה לקחת את ילדיהם של בני הזוג לורן ומתיו זלצר לשיעורי שחיה, בתנאי שהיא תוכל להתקלח בביתם לאחר מכן. בתחילת השנה שעברה, לאחר שנה שהיא עבדה אצל משפחת זלצר, היא הבחינה במצלמה נסתרת קטנה בחדר האמבטיה שבו היא נהגה להתארגן.

היא הסירה את כרטיס הזיכרון מהמצלמה, לפני שהודיע ללורן על כך שהיא גילתה את המצלמה, דבר שגרם לה "חוסר נוחות". לדבריה, יחסה של המעסיקה הפך מיד לעוין. היא התקשרה לריבאס 45 פעמים ושלחה 26 מסרונים בדרישה לקבל חזרה את כרטיס הזיכרון.

לאחר מכן צפתה האומנת בתיעוד שנשמר בכרטיס הזיכרון, והיא גילתה שהמצלמה הוצבה במקום רק 15 דקות לפני שהתחילתה את יום עבודתה, כאשר רק לורן והילדים היו במקום.

האומנת המופתעת התפטרה מייד. כאשר היא ואמה הגיעו אל בית משפחת זלצר כדי להחזיר את המפתחות, לורן זלצר התקשרה למשטרה, כך לטענת ריבאס, כדי שיסייעו לה להשיב את כרטיס הזיכרון. האומנת אמרה כי היא הגישה את הכרטיס לתחנת המשטרה.

כשבוע לאחר מכן, אמה של גברת זלצר התקשרה "וניסתה לשכנע את ריבא לחתום על הסכם שימנע מעורבות של המשטרה", נכתב בכתב התביעה. לאחר שריבאס סירבה, זלצר החלה להפיץ שמועות בקרב אומנות אחרות והורים כי ריבאס "חסרת אחריות ומשוגעת".

בעקבות זאת, כך לטענת האומנת, היא איבדה את כל הלקוחות שלה ונאלצה לקבל טיפול בעקבות האירוע הטראומתי. היא טוענת עוד כי המעסיקים שלה לשעבר הפרו את "הזכות שלה לפרטיות".

בחודש מאי האחרון, דניאל שוויצן, מנהל לשעבר ברשת CNBC נעצר לאחר שריגל אחר האומנת שלו באמצעות מצלמות נסתרות בחדרי השירותים בביתו שמחוץ לעיר.

YOU MIGHT ALSO LIKE