סן פרנסיסקו: פעולות חיטוי בסניף של מקדונלס לאחר שמישהו נכנס לסניף עם דביבון מת
הרשויות נאלצו לסגור את הסניף ולבצע פעולות חיטוי לפני שהוא נפתח מחדש לציבור. תיעוד האירוע עשוי לעורר תגובות קשות. "חשבתי רק על לצאת משם"

רק בסן פרנסיסקו אפשר למצוא מישהו נכנס עם דביבון מת לתוך סניף של מקדונלד'ס - ויושב לאכול. סרטון שתיעד את האירוע המוזר הזה גרם לצוות המסעדה ולמחלקה לבריאות הציבור לנקוט בפעולות מיידיות.

הרשויות הבהירו שהסניף עבר פעולות חיטוי. דביבון (צילום: Shutterstock)

כריס ברוקס תיעד את האירוע המשונה הזה, שבו נראה אדם יושב בתוך סניף של רשת המזון המהיר בעיר, כאשר גופה של דביבון מונחת על השולחן מולו.

וואו, הבחור הזה מביא דביבון לתוך מקדונלדס", אמר ברוקס במהלך תיעוד האירוע, שהתרחש ביום ראשון בסניף של הרשת ב- Potrero Ave.

"עמדתי בתור כאשר מישהו נכנס והחל לצעוק 'הצילו, הצילו'", אמר ברוקס, שהופתע - כמו שאר הלקוחות במקום - ממה שאותו אדם החזיק בידו. "לא ידעתי אם הדביבון היה חי או מת. חשבתי רק על לצאת משם", הוסיף.

הוא ברח החוצה תוך כדי שהוא מתעד את המראה המשונה דרך חלון הסניף. בסרטון נראה מישהו מפנה את הפגר, ומשליך אותו בפח אשפה מחוץ לסניף.

תיעוד הדביבון על השולחן בסניף. זהירות, הסרטון עשוי להיות קשה לצפייה, ומכיל גם שפה בוטה

המחלקה לבריאות הסביבה הודיעה כי המסעדה נסגרה לחמש שעות באותו יום כדי לבצע פעולות חיטוי, ולאחר מכן היא נפתחה מחדש באישור הרשויות.

"אנחנו רוצים להבטיח שמקדולנדס טיפלה בבעיה בצורה טובה. הם ניקו את המקום וחיטו אותו", אמרה סטפני קושינג, מנהלת המחלקה.

שוטרי משטרת סן פרנסיסקו הוזעקו למקום. הם ערכו לאיש אבחנה פסיכולוגית והסיקו שאין סיבה לעצור אותו. צוות של הוטרינריה העירונית אסף את הפגר משטח המסעדה.

YOU MIGHT ALSO LIKE