דגימות דנ"א נלקחו מהגברים שעובדים במקום בה אישה בתרדמת ילדה תינוק
שוטרי משטרת פיניקס הגיעו השבוע למתקן הרפואי והגישו צו חיפוש בו נדרשו כלל הגברים למסור דגימת דנ"א. בכיר בחברה מסר כי "לא נקבל דבר מלבד הסבר מלא, מפורט ומדויק של הסיטואציה הנוראית הזו".

המשטרה באריזונה אספה דגימות דנ"א מכל הגברים שעובדים במתקן הרפואי שבה אושפזה אישה, שלפני כשבועיים ילדה תינוק חרף העובדה שהיא נמצאת בתרדמת מזה עשור.

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock / AP)

על פי חברת Hacienda HealthCare, בעלת המתקן הרפואי, שוטרי משטרת פיניקס הגיעו בבוקר יום שלישי כשהם חמושים בצו המחייב את העובדים לתת דגימת דנ"א. בכיר בחברה מסר כי "לא נקבל דבר מלבד הסבר מלא, מפורט ומדויק של הסיטואציה הנוראית הזו".

כזכור, חקירה נפתחה לאחר שנודע שהאישה בת ה-29 ילדה בן ב-29 בדצמבר, למרות העובדה שהיא נמצאת במצב של תרדמת מזה 14 שנים לאחר שכמעט טבעה למוות. ביום שישי האחרון הודיעה משטרת פיניקס שהיא פתחה בחקירה באופן רשמי, ויממה קודם לכן אחד מבכירי החברה התפטר מתפקידו בעקבות האירוע.

המתקן הרפואי בו אירע המקרה המזעזע (צילום: Hacienda HealthCare)

בתקשורת המקומית דווח כי האישה שייכת לקהילת הילידים אמריקאים. הדובר של שבט אפאצ'י בסן קרלוס, טרי רמבלר, אמר השבוע כי "כאשר נאלצים לאשפז אדם למוסד כזה, אתה סומך על המטפלים כי המטופל הוא פגיע ונזקק לעזרה. לצערי, לא היינו צריכים לסמוך על אחד המטפלים והוא ניצל אותה. כולי תקווה שצדק יעשה", הוא אמר.

YOU MIGHT ALSO LIKE