ניו יורק: שני נערים תקפו ילדה ברחוב, חברתה צילמה והעלתה לסנאפצ'ט
אמה של הילדה ראתה את הסרטון, והמשפחה עזבה את העיר מחשש לתקיפה נוספת. המשטרה פתחה בחקירה והיא מחפשת אחר שני התוקפים. הילדה סובלת מחבלות קלות בלבד

סרטון שפורסם באפליקציית סנאפצ'ט מציג חבורת נערים מכה ושופכת מים על ילדה בת 11 בברוקלין, ניו יורק. היא סובלת מחבלות קלות בלבד, וחקירה נפתחה בנושא.

רגע התקיפה שבו נראה אחד הנערים מכה את הילדה (צילום מסך)

הילדה הלכה עם חברה ב-18 בדצמבר, בסביבות השעה שמונה בערב, באזור צומת הרחובות Nostrand Avenue ו-Avenue Y כאשר קבוצת הצעירים תקפו אותה.

בסרטון נראה אחד הנערים משליך עליה ילקוט, בזמן שנער אחר שופך מים על פניה. שני החשודים נראים את הנערה בראשה כמה פעמים. חברתה תיעדה את התקיפה ולאחר מכן פרסמה את הסרטון באפליקציה הפופולרית.

משטרת ניו יורק מחפשת אחר החשודים, שברחו מהמקום לאחר שתקפו את הילדה.

לאחר שחברתה של הילדה שהותקפה פרסמה את הסרטון, אמה ראתה אותו. בעקבות זאת, המשפחה החליטה לעזוב את העיר בשל החשש מפני תקיפה דומה. 

התקיפה הזו פורסמה רק כמה ימים לאחר שמשטרת טקסס עצרה שני חשודים ברצח של בת 7 בעת שהייתה עם אמה ואחיותיה במכונית. החשוד העיקרי, אריק בלאק ג'וניור, צעיר בן 20, נעצר בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לידי החוקרים.

המשטרה עצרה חשוד נוסף בפרשה. לארי וודרוף, צעיר בן 24, נעצר בחשד למעורבות ברצח. במהלך חקירת הרצח נתפסו ראיות שמאמתות את המידע המודיעיני שהביא ללכידתם של החשודים. על פי הדיווחים, בלאק קשר עצמו לרצח.

תיעוד התקיפה כפי שפורסמה בסנאפצ'ט

ג'זמין הייתה במכוניתה של אמה ביום ראשון שעבר, שהסיעה אותה ואת שלוש אחיותיה לבילוי משותף. במהלך הנסיעה, נורתה אש אל המכונית, וג'זמין נהרגה.

אביה של הילדה, כריסטופר סבייה, התחנן בפני כל מי שהיה עד למעשה או יש להם מידע בנושא ליצור קשר. "אני רוצה שמישהו, כל מי שיודע משהו על הרצח של הבת שלי, פשוט לבוא ולדווח כאילו שזו היתה הבת שלכם", אמר. "פשוט שימו את עצמכם בנעליי ונעלי המשפחה שלי".

אמה של ג'זמין, לפורשה וושינגטון בת ה-30, נורתה בזרועה ושרדה. לבד מג'זמין היו ברכב שלוש בנותיה האחרות של וושינגטון, שגילן נע בין 6-15. הבת הבכורה היתה בכיסא הקדמי ליד אמה, ואילו שתי הילדות האחרות היו במושב האחורי. הצעירה מארבע הבנות סבלה פציעות משברי זכוכית בעקבות הירי.

YOU MIGHT ALSO LIKE