טיסה של אלסקה איירליינס מבוסטון ללוס אנג'לס הפכה לסיוט שנמשך 30 שעות
מאה נוסעים מצאו את עצמם לילה שלם בבפאלו, ניו יורק, בלי שיש להם מושג מה קורה. רק למחרת הם המריאו - אל נקודת המוצא, משם יצאו בטיסה חדשה ליעד המבוקש

יותר ממאה נוסעים שתכננו לטוס בטיסה רגילה מבוסטון ללוס אנג'לס, מצאו את עצמם בסיוט שנמשך לא פחות מ-30 שעות, בעקבות רצף של שגיאות מצד חברת אלסקה אייליינס - במקום טיסה שגרתית שנמשכת שש שעות בלבד.

"לא הדרך של אלסקה". מטוס של חברת התעופה (צילום: Shutterstock)

האירוע הזה החל כאשר טיסה 1367 המתינה שעתיים על מסלול ההמראה בנמל התעופה הבינלאומי לוגאן בשבת בערב. כשעה וחצי לאחר ההמראה, צוות המטוס חשש מתקלה טכנית בעקבות ריח של מכשירים אלקטרוניים שרופים, והמטוס הופנה לנחיתת חירום בבפאלו, ניו יורק.

בזמן שלוחמי אש ניסו לאתר את מקור הריח השרוף, הנוסעים נאלצו להישאר כל הלילה בנמל התעופה, בלי מזון או שתיה.

"אני חושבת שזה הפך לממש בלאגן באמצע הלילה בבאפלו, כאשר הפסקנו לקבל עדכונים בנוגע למה שקורה", סיפרה אחת הנוסעות, מייגן אוקונל.

בשעות הבוקר המוקדמות של יום ראשון, חברת התעופה הטיסה את הנוסעים, אך לא ללוס אנג'לס, יעדם המקורי, אלא חזרה לבוסטון - המקום ממנו יצאו. שם הם נרשמו לטיסה חדשה שמריאה בשלב מאוחר יותר באותו יום.

גם הטיסה החדשה התעכבה בשעה. אך גם כאשר הנוסעים הגיעו סוף סוף ללוס אנג'לס, זה לא היה סוף הסיפור מבחינתם של כמה נוסעים, שהמזוודות שלהם לא הגיעו.

אלסקה איירליינס הודיעה כי "אכזבנו אותם בבירור בכמה נקודות, ואנחנו מתחרטים מעומק הלב על החוויה שבה הם היו שעות ארוכות בלי תמיכה או תקשורת. זו לא הדרך של אלסקה, ולא הערכים שלנו". החברה הוסיפה כי היא ערכה ריענון מקיף כדי למנוע הישנותם של מקרים דומים בעתיד.

YOU MIGHT ALSO LIKE