מסע קטל בעיירת הנופש: 7 הרוגים באירוע ירי בבר בפלאיה דל כרמן
חמושים נכנסו אמש אל בר "Las Virginias" בעיירת הנופש וירו לכל עבר. 6 נהרגו עוד בזירת האירוע, בבית חולים נאלצו לקבוע את מותו של השביעי. בכיר במועצה המקומית: "לא ניתן לפושעים להכתים את הסטטוס שלנו כיעד תיירותי"

בר באזור המתוייר בפלאיה דל כרמן (אילוסטרציה- שאטרסטוק)

שבעה גברים נורו למוות אמש בבר בעיר הנופש המקסיקנית פלאיה דל כרמן, הממוקמת בסמוך לחופי הים הקריבי במדינת קינטנה רו, כל על פי הרשויות במדינה.

זירת האירוע, אמש מחוץ לבר "Las Virginias" (צילום: AFP)

לפי עדי ראייה, בסביבות השעה 8:00 בערב יום ראשון נכנסו חמושים אל "Las Virginias", בר בשכונת וויאס דל סול (Villas del Sol), אזור שמוכר יותר למקומיים מאשר לתיירים.

אל המקום הוזעקו כוחות הצלה אשר קבעו את מותם של 6 בני אדם כבר בזירת האירוע. פצועים רבים הועברו לבית החולים ומותם של אחד נקבע במהלך הלילה. בשלב זה, לא בוצעו מעצרים כלשהם. עדי ראייה סיפרו שהיורים נמלטו במכונית במהרה, והמשטרה המקומית פתחה בחקירה.

רבים הגיעו לראות את הנזק בבר, זמן קצר לאחר הירי הקטלני (צילום: רויטרס)

"מעשה פחדני זה לא יכול לעבור בשתיקה. יש לנו את הנחישות ואת כוח הרצון לעבוד ביחד עם הרשויות הפדרליות כנגד הפשיעה. לא ניתן לפושעים להכתים את הסטטוס של סולידרידד כיעד תיירותי", אמרה לאורה ברסטין נבארטה, שעומדת בראש המועצה האזורית סולידרידד בה שכונת פלאיה דל כרמן.

YOU MIGHT ALSO LIKE