"אין לו לב. אין לו לב" אמרה האם על רוצח בתה האלמוני
האם מדובר במשוגע, או בפשע שנאה? גבר לבן ירה ללא כל סיבה נראית לעין באם שחורה ובנותיה שרק נסעו בכביש לצידו. מצוד מתנהל אחריו באזור יוסטון רבתי

שריף מחוז האריס שבטקסס, אד גונזאלס, קורא לתושבים ובעלי עסקים מקומיים לעבור בקפידה על הצילומים שלהם כדי לסייע בזיהוי האדם חסר הלב שירה למוות בילדה בת 7 שנסעה במושב האחורי של מכונית אמה. ג'זמין בארנס, תלמידת כיתה ב', נרצחה שלשום (ראשון) בבוקר בעת נסיעה בחברת שלוש אחיותיה ואמה, שחיפשה מקום לקנות בו קפה.

זירת האירוע במחוז האריס (צילום: איי. בי. סי.)

על פי הרשויות, החשוד הוא גבר לבן מזוקן הנראה בשנות ה-40 לחייו, אשר לבש ברדס אדום ונהג בטנדר פתוח (פיקאפ) אדום במהלך האירוע. עוד נאמר בהודעה הרשמית כי בידי הרשויות תיעוד וידאו של הפיקאפ בעל ארבעת הדלתות שצולם זמן קצר לפני הירי.

גם אביה של הילדה, כריסטופר סבייה, התחנן בפני כל מי שהיה עד למעשה או יש להם מידע בנושא ליצור קשר. "אני רוצה שמישהו, כל מי שיודע משהו על הרצח של הבת שלי, פשוט לבוא ולדווח כאילו שזו היתה הבת שלכם", אמר. "פשוט שימו את עצמכם בנעליי ונעלי המשפחה שלי".

ג'זמין בארנס על רקע הטנדר שאחריו מחפשת המשטרה (צילום: משרד השריף של מחוז האריס / מש' בארנס)

אמה של ג'זמין, לפורשה וושינגטון בת ה-30, נורתה בזרועה ושרדה. לבד מג'זמין היו ברכב שלוש בנותיה האחרות של וושינגטון, שגילן נע בין 6-15. הבת הבכורה היתה בכיסא הקדמי ליד אמה, ואילו שתי הילדות האחרות היו במושב האחורי. הצעירה מארבע הבנות סבלה פציעות משברי זכוכית בעקבות הירי.

"אין לו לב. אין לו לב". האם השכולה לפורשה וושינגטון, מתאוששת מפצעי אירוע הירי בו נרצחה בתה (צילום: איי. בי. סי.)

על פי הדיווחים הראשוניים מן האירוע, וושינגטון בדיוק יצאה ממגרש החניה של חנות וולמרט באזור יוסטון בעת הירי, אולם מאז התברר כי הפרט הזה שגוי. האם השכולה אומרת שהיא עצרה ברמזור אדום מעט אחרי שעברה את הוולמרט, בחיפוש אחר מקום לשתות בו קפה.

"אש נורתה לתוך המכונית שלי", סיפרה לתחנת ABC המקומית, KTRK. "והוא לא הפסיק שם. הוא האיץ לפנינו והמשיך לירות בנו". האם נשכבה על בתה הבכורה שישבה לצידה ברגע ששמעה את הירייה הראשונה, וכשהאש נפסקה דיווחו לה שתי הילדות מאחור, "אמא, ג'זמין לא זזה".

"לא חתכתי אותו בכביש, לא התגריתי בו בשום צורה", סיפרה האם האבלה, שמתאוששת מפצעיה בבית חולים מקומי. "החלונות שלי לא מושחרים. אתה יכול לראות ישר לתוך המכונית. הוא ראה חמש נשים וילדות במכונית, והוא ירה בכוונה לתוך המכונית שלי והמשיך לירות. אין לו לב. אין לו לב." דובר משרד השריף של מחוז האריס, ג'סי ראזו, נדר כי המשרד ישתמש בכל המשאבים העומדים לרשותו על מנת להביא את הרוצח לדין. "אנחנו נחפש אותך", הבטיח ראזו. "אנחנו נאתר אותך. אנחנו נמצא אותך".

YOU MIGHT ALSO LIKE