תקלה טכנית משבשת את שירותי מרכזיית החירום 911 ושירותי אינטרנט בערים רבות
התקלה אירעה במתקן של חברת תקשורת בלואיזיאנה אך משפיעה על ערים בכל רחבי המדינה, מבוסטון ועד סיאטל. יו"ר רשות התקשורת: "זה בלתי מתקבל על הדעת"

תקלה טכנית גרמה לשיבוש בשירותי מרכזיית החירום 911 במקומות שונים ברחבי המדינה במהלך היום (שישי). אף שהתקלה אירעה במתקן של חברת התקשורת CenturyLink בלואיזיאנה, השלכותיה הורגשו בערים גדולות רבות מבוסטון ועד סיאטל.

קשיים ביצירת קשר עם מוקד החירום (אילוסטרציה: Shutterstock)

החברה צייצה הבוקר כי במהלך תיקון התקלה התגלו בעיות טכניות נוספות שהיא עמלה כעת לתקן. יושב ראש ועדת התקשורת הפדרלית אג'יט פאי הגדער את התקלה "בלתי מתקבלת על הדעת". בהצהרה שפרסם עדכן פאי כי הוא הביע את דאגתו בפני החברה וכי הורה על פתיחת חקירה בנושא. לדבריו, "כאשר מקרה חירום מכה, זה קריטי שאזרחים יוכלו להשתמש בשירות 911 כדי להשיג את אלו שיכולים לסייע".

משטרת בוסטון צייצה שהתקלה באזורם נפתרה. מוקדם יותר הודיעה המשטרה כי התקלה השפיעה רק על ניסיונות לשיחת חירום מטלפונים סלולריים ולא מקווים רגילים. התקלה השפיעה גם על סולט לייק סיטי שביוטה, שם צייצה ראשת העיר כי הם מתמודדים עם קשיי תקשורת כבר מאתמול אחר הצהרים.

התקלה אירעה בלואיזיאנה אך משפיעה על לקוחות בכל רחבי ארצות הברית (צילום: דולות' ניוז טריביון)

תחנת הטלוויזיה המקומית בסיאטל דיווחה שהתקלה של CenturyLink שיבשה גם את שירותי האינטרנט של לקוחות בערים שונות ברחבי המדינה, בהן דנוור, לוס אנג'לס, דאלאס ושיקגו.

YOU MIGHT ALSO LIKE