ניו יורק: מצא עשרת אלפים דולר בתחנת רכבת והעביר אותם למשטרה
ריצ'רד טברנה ראה בתחנת הסאבווי תיק של גוצ'י, ובתוכו מעטפה. לאחר שגילה שבתוכה יש עשרות שטרות של 100 דולר, העביר את המציאה למשטרה: "לא עשיתי משהו מיוחד"

להרבה מתושבי ניו יורק נמאס מהנסיעות השגרתיות, המשעממות והצפופות ברכבת התחתית, אין הרבה דברים שיכולים לשנות את זה. אבל ריצ'רד טברנה גילה שהנסיעה יכולה להיות גם ממש משתלמת.

הכסף ימתין לבעלים שלו שתחזור לבקר בעיר בעוד כחודש (צילום: Shutterstock)

ביום חמישי הוא נסע ברכבת התחתית במנהטן, ובתחנה של רחוב West 66th וברודווי הוא מצא תיק של שאנל, שבתוכו היה פתק עם כיתוב ברוסית. "הרמתי את זה כדי לראות אם יש מידע כלשהו על הבעלים, תעודות מזהות שיוכלו לסייע לי לאתר את מי שאיבד את הארנק", אמר טברנה.

הוא החליט לחפש איש ביטחון או עובד של הרכבת התחתית, אך משלא הצליח - לקח את הארנק למשמורת אצלו.

כאשר הגיע לביתו, החליט לבחון יותר לעומק את המציאה, ואז הוא גילה מעטפה, ובתוכה היו לא פחות ממאה שטרות של 100 דולר כל אחד - סך הכל עשרת אלפים דולר.

הוא החליט להעביר את הארנק - והשטרות שבתוכו - לתחנת המשטרה הקרובה למקום מגוריו. "מישהו איבד עשרת אלפים דולרים - הוא בטח ממש מתוסכל", הסביר טברנה את המניע למעשה היפה.

שם התברר כי אישה אחת דיווחה שאיבדה את הארנק שלה זמן קצר לפני שחזרה לרוסיה, זמן קצר לפני שטברנה מצא אותו ברציף. כעת, הכסף והארנק יחכו לה לקראת הביקור הבא בעיר, בעוד כחודש.

יתכן שהוא תמים, או אופטימי מאוד, אבל טברנה משוכנע שאנשים אחרים שהיו מוצאים את הארנק היו פועלים כמותו. "אני חושב שזה משהו שכל אחד היה עושה. אני לא חושב שעשיתי משהו מיוחד", אמר.

YOU MIGHT ALSO LIKE