רצח מזעזע של חסר בית בלוס אנג'לס תועד במצלמת אבטחה
המשטרה פרסמה את התיעוד, ביחד עם הודעה על פרס כספי בגובה 50,000 דולר. בתיעוד הקשה נראה גבר ניגש לדר רחוב בן 58 ודוקר אותו שוב ושוב. הוא נפטר כעבור יומיים, והמשטרה מחפשת אחר החשוד המרכזי

חוקרי משטרת לוס אנג'לס הודיעו השבוע שהם מציעים פרס כספי בסך 50 אלף דולרים בעבור כל מידע שיוביל ללכידתו של הגבר החשוד ברצח אלים במיוחד בחודש שעבר.

מתוך סרטון האבטחה (צילום: משטרת לוס אנג'לס)

תחילת האירוע ב-6 בנובמבר, אז גבר בקפוצ'ון אפור החל לדוקר שוב ושוב חסר בית שישב על ספסל מחוץ לבית דירות לאורך רח' 9 במרכז העיר, בין השדרות גרנד והופ. אתמול כינסה המשטרה מסיבת עיתונאים בה חשפה את התיעוד המצמרר. הקורבן זוהה כחרננדו פרז בן ה-58, שנפטר מפצעיו כיומיים לאחר האירוע הקשה. "פרז ספג דקירות רבות בפלג גוף העליון", אמר חוקר מקרי המוות של המחוז במהלך מסיבת העיתונאים. 

תיעוד הרצח המזעזע (צילום: משטרת לוס אנג'לס)

בסרטון שפורסם ע"י המשטרה ניתן לראות את החשוד כשהוא מפיל את פרז אל הקרקע, ככל הנראה לאחר שדקר אותו בפעם הראשונה. הוא ממשיך להלום בו ללא הרף, עד לבסוף הוא מרים תיק גב מהרצפה ונמלט מהמקום. "אנחנו עדיין מנסים להבין אם מדובר בתיק שהיה שייך למנוח או שמא מדובר בתיק של החשוד שאותו הוא הוריד כדי לבצע את הרצח", נמסר מהמשטרה. החשוד תועד במצלמת אבטחה נוספת כשהוא הולך עם התיק בתוך תחנת הרכבת התחתית זמן קצר לאחר האירוע.

החשוד תואר כגבר לבן שגילו נע ככל הנראה בין 25 ל-35 שנים, גובהו כשישה רגל ו-3 אינץ', בעל מבנה גוף רזה ושיער חום. בנוסף לחשוד ברצח, המשטרה תרה אחר חשודה שתועדה כשהיא מסתובבת עם החשוד לפני ואחרי הרצח.

YOU MIGHT ALSO LIKE