תקלה במשאית "ברינקס" בניו ג'רזי גרמה לפיזור מזומנים בכבישים
תקלה בדלת המשאית המשוריינת גרמה למזומנים רבים להישפך אל הכביש המהיר. שתי תאונות דרכים ופקקי תנועה ארוכים נרשמו במקום בעקבות האירוע. חברת "ברינקס": "מאשרים שהאירוע התרחש, לא יודעים כמה כסף נגנב"

כלי רכב משוריין של חברת "ברינקס" חווה תקלה בכביש מהיר בניו ג'רזי, דבר שגרם לכמות גדולה של מזומנים להישפך אל עורק התחבורה הסואן. 

משאית ברינקס על רקע זירת האירוע (צילום: רויטרס)

תחילת האירוע בסמוך לשעה 8:30 בבוקר בכביש מס' 3 לכיוון מערב. על פי הדיווחים, מכוניות רבות נעצרו באמצע הכביש ויושביהן יצאו כדי לאסוף כמה שיותר כסף לפני הגעת הרשויות. האירוע גרם ללפחות שתי תאונות דרכים ופקקי תנועה עצומים. עם זאת, לא דווח על פציעות קשות בעקבות התאונות.

על פי הרשויות במקום, תקלה באחת מדלתות המשאית הובילה לפתיחתה, דבר שהוביל לפיזור המזומנים בכביש. לא ידוע כמה כסף נגנב במהלך האירוע, ומחברת Brinks נמסר כי "אנחנו מאשרים שהתרחש אירוע הקשור לאחת המשאיות שלנו מוקדם יותר הבוקר, אנחנו בוחנים את המקרה", כלשון ההודעה.

מהמשטרה מבקשת להזכיר כי לקיחת המזומנים מהווה עבירה על החוק, והיא תעשה שימוש בצילומים רבים מזירת האירוע על מנת לזהות את אותם אנשים. עם זאת, מי שיחזיר את המזומן לחברה לא צפוי לעמוד לדין.

YOU MIGHT ALSO LIKE