טקסס: 3 שוטרים נורו בעת הגשת צו מעצר, החשוד מתבצר
דניאל טרווינו הפר את תנאי השחרור שלו, וכאשר המשטרה הגיע לעצור אותו, הוא פתח באש ופצע שלושה שוטרים. יתכן כי הוא מתבצר עם אדם נוסף בבית. אחד השוטרים נורה בפניו אך צפוי לשרוד. המושל אבוט: "אנו מתפללים למען השוטרים שנורו בעת מילוי תפקידם"

שוטר ממשרד השריף של מחוז האריס (יוסטון) ושני שוטרים ממשרד התובע הכללי של טקסס נורו היום בזמן שהגיעו להגיש צו מעצר שהוצא כנגד גבר תושב יוסטון, כך על פי הרשויות בעיר.

החשוד המרכזי, דניאל טרווינו על גבי זירת האירוע (צילום: רויטרס)

החשוד, דניאל טרווינו, ככל הנראה התבצר בביתו ברח' האטרוויק ביחד עם אדם נוסף. עם זאת, סגן מפקד המשטרה בעיר מסר כי יתכן שהוא ברח מהבית בדרך כלשהי במהלך הכאוס הראשוני.

תחילת האירוע בסמוך לשעה 12:50 בצהריים (שעון מקומי), אז הגיעו שלושת השוטרים לבית לאחר שטרווינו הפר את תנאי השחרור שלו. כאשר הם התקרבו לבית, החשוד פתח באש לעברם והשוטרים ירו בחזרה לעברו, אבל אין אישור על כך שהוא נפגע. השלושה הועברו במהרה לבית החולים "בן טאוב" בעיר כאשר הם כולם בהכרה מלאה. אחד מהשוטרים ממשרד התובע הכללי נורה בפניו ובפלג גוף התחתון, אך הרופאים צופים שיחלים במהרה. שוטר אחר נורה בידו וככל הנראה ייאלץ לכרות אצבע.

זירת האירוע, לפני זמן קצר (צילום: AP)

מושל טקסס, גרג אבוט, צייץ לפני זמן קצר ואמר: "אנו מתפללים למען השוטרים שנורו בעת מילוי תפקידם. אנו מוקירים תודה לאלה שמסכנים את חייהם על בסיס יומי כדי לשמור עלינו", הוא כתב. 

YOU MIGHT ALSO LIKE