עובד CVS מנע בגופו שוד, הרשת הגיבה בפיטוריו
אלמוני ניסה לשדוד את בית המרחקת כדי לגנוב משכך כאבים, רשת החנויות המוכרת טוענת שהעובד הפר את מדיניות החברה בכך שיצר מגע פיזי. העובד, זאק פיליפס, בתגובה: "אם תוקפים אותנו אז אסור לנו להגן על עצמנו?"

זאק פיליפס פוטר מעבודתו ברשת CVS בה עבד במשך חמש שנים, וזאת ימים בודדים לאחר שתיקל צעיר שניסה לגנוב אוקסיקודון, משכך כאבים ע"ב אופיאטים.

רשת CVS (צילום: Shutterstock)

תחילת האירוע ב-8 בנובמבר האחרון, אז נכנס ג'אגר מאופין בן ה-22 אל סניף CVS בעיר גרינפילד (אינדיאנה), הממוקמת כעשרה מייל מזרחית ממרכז העיר אינדיאנפוליס. פיליפס, ביחד עם רוקח ששמו לא פורסם, הצליחו להוריד את הגנב אל הקרקע לאחר שזה ניסה לגנוב את התרופה. "כאשר דברים כאלה קורים, אין לך הרבה זמן לחשוב. קיבלתי פתק שעליו נכתב 'זהו שוד של בית המרחקת'", סיפר פיליפס.

פיליפס טוען שהרשת פיטרה אותו ואת הרוקח בגין "הפרה של מדיניות החברה בכך שיצר מגע פיזי", אך הוא טוען שפעל מתוך הגנה עצמית. "הגנתי על עצמי ועל הרוקח. אם תוקפים אותנו אז אסור לנו להגן על עצמנו?", הוא אמר. מאופין הצליח להימלט, אך המשטרה עצרה אותו במרחק של בלוק אחד מהמקום. הוא הואשם בשוד, התנגדות לשוטר, גניבה ותקיפה.

רשת CVS הגיבה לאירוע ואמרה כי "הביטחון של עובדינו ולקוחותינו נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו. יש לנו מדיניות שאמורה למנוע מעובדים לנקוט בצעדים שיסכנו את עצמם או אחרים. הפעולה של שני העובדים בסניף המדובר הפרה את מדיניות זו, ועל כן נאלצנו להיפרד משניהם", כלשון ההודעה.

YOU MIGHT ALSO LIKE