ניו יורק: כך ירה חבר הכנופיה בסוכן ה-FBI באמצע היום
רונל ווטסון חשוד שחסם עם רכבו מכונית ובה שלושה סוכני בולשת, ופתח באש. אחד הסוכנים נפצע והשיב באש. זוגתו שוחררה בערבות וסייען שלו נמצא בחקירות. התובע של ברוקלין דרש בעצמו מבית המשפט שלא לאפשר את שחרורו של היורה בערבות

ה-FBI פירטה אתמול (שני), שלב אחר שלב, כיצד נורה אחד מסוכניהם במארב מתוכנן של כנופיה מסוכנת, לאור היום במרכז ברוקלין בסוף השבוע האחרון.

סוכני FBI בזירת הירי, שבת

על פי התיאור שהציגה הבולשת, חבר בכנופית קריפס הידועה לשמצה, רונל ווטסון, נהג בשבת במכונית BMW M5 בניגוד לכיוון התנועה בדרך Canarsie כדי לחסום את מכוניתו של הסוכן. חבר הכנופיה יצא ממכוניתו, ניגש אל צד הנהג ברכב של הסוכן והחל לירות לכיוונו. סוכן ה-FBI ניסה להימלט מהמקום. כך עולה ממסמכים שהגישה הבולשת לבית המשפט.

הסוכן, ששמו לא פורסם, נפגע "על ידי קליע אחד לפחות, והוא סובל מפגיעת ירי בפלג גופו העליון". לאחר שנפגע הוא ניסה לצאת מהמכונית ואף השיב באש. הוא פגע בווטסון לפחות פעם אחת לפני שחבר הכנופיה נכנס אל רכבו ונמלט מהמקום.

מקורות ב-FBI ציינו כי הסוכן, יחד עם עוד שני סוכנים שהיו עמו במכונית, ערכו תצפיות ומארבים הקשורים לפעילות עבריינית של כנופיות בזמן שנפתחה עליהם האש.

ווטסון נפטר מהמכונית סמוך לחנות לחלקי חילוף לרכב, ולאחר מכן ניגש לקבל טיפול בפצעיו במרכז הרפואי היהודי בקינגסברוק. בזמן הטיפול, הוא טען כי נפגע מכדור תועה.

עם זאת, סוכני הבולשת האזינו לשיחה שערך עם זוגתו מוליסה גנגפרסאד, והורה לה להיכנס לבית ו"להיפטר מהתכשיטים ומהכל". כך על פי המסמכים שהוגשו לבית המשפט.

כאשר הסוכנים באו לגבות עדות מגנגפרסאד, היא טענה שלא ראתה את הירי בסוכן, אך לדברי החוקרים, קולה השתנה כאשר אמרו לה שיש בידיהם תיעוד שלה יושבת במרפסת הבית וצופה במתרחש.

בחיפוש שנערך בביתם מצאו אנשי הבולשת גרם וחצי מריחואנה, 15 אלף דולר במזומן ו"כמות גדולה של תכשיטים" מוחבאים בחדר השינה.

התובע הכללי של ברוקלין, ריצ'רד דונהיו, הופיע בעצמו אתמול בבית המשפט כדי לדרוש, בהצלחה, כי ווטסון לא ייעצר בלי אפשרות לשחרור בערבות. דונהיו כינה את ווטסון "חבר כנופיה נושא נשק וסוחר סמים שירה בסוכן FBI לאור יום".

שוחררה בערבות של חצי מיליון דולר. מוליסה גנגפרסאד בבית המשפט

התובע הוסיף כי הראיות נגד הנאשם כוללות גם כמה סרטוני תיעוד של הירי.

מקורות נוספים סיפרו כי ווטסון הועבר לבית החולים על ידי הקטור אמיסה, בן 31. נגדו אמיסה לא הוגש כתב אישום, ומשרד התובע לא הגיב לשאלות אם הסייען משתף פעולה עם החוקרים.
גנגפרסאד שוחררה בערבות של חצי מיליון דולר.

YOU MIGHT ALSO LIKE