אל תוותרו על התרבות הישראלית: השירים, הסיפורים והדמויות האהובות
גם אתם מגדלים ילדים בארצות הברית ורוצים שהם יכירו את התרבות הישראלית? חברת Pashoshim תשלח אותה הישר אליכם

עונת החגים והמבצעים כבר כאן ובחברה הישראלית, Pashoshim (פשושים), מציעים לכם מגוון מוצרים שכל-כולם תרבות ישראלית: ספרים, חוברות יצירה, משחקי קופסא, צעצועים בשפה העברית, די.וי.די וסי.די, מוסיקה ישראלית, סרטים ישראליים ועוד מגוון מוצרי בידור ושעשוע לכל המשפחה ולכל גיל.


רינת ויויו גם

תנו לילדים שלכם קצת תרבות ישראלית
החברה הוקמה על ידי הבעלים והמנכ"ל, קובי עטיה, שהתוודע לרצון לשמר את התרבות הישראלית ואת השפה העברית בקרב ילדים של ישראלים שחיים בארצות הברית. בהמשך לכך, הוא הקים חברה שמציעה שירות משלוחים של מוצרים רלוונטיים עד לבית הלקוח, בזמנים סבירים ובעלות נוחה יחסית. המוצרים מאפשרים לישראלים בארצות הברית ובכל העולם להעניק לילדים היכרות עם התרבות הישראלית: השירים, הספרים והדמויות האהובות.  


אחד ממשחקי הקופסא שתוכלו להזמין באתר החברה

באתר החברה אפשר למצוא בין היתר גם את הספרים הקלאסיים, שנחשבים ללב ליבה של התרבות בישראל, את הספרים החדשים שיוצאים לאור בישראל ואת כל המוצרים הקיימים בישראל בתחום התרבות והפנאי. זאת, תוך שהמגוון רחב ורשימת המוצרים הולכת ומתרחבת כל הזמן. כמו כן, מציעה החבר המגוון מוצרי תרבות ישראלית למבוגרים, בהם ספרים, מוסיקה וסרטים.  


אחת מחוברות לימוד העברית שתוכלו להשיג באתר החברה

קונים תרבות בקלי קלות
אם אתם מעוניינים לרכוש את המוצרים לילדים שלכם, לילדים של חברים או של בני משפחה, תוכלו לעשות זאת בקלות. החברה מפעילה אתר ידידותי שמותאם במיוחד לקהל ישראלי-יהודי בארצות הברית. תהליך הרכישה פשוט, קל ונוח. אפשר לבצע אותו באתר האינטרנט או באמצעות מוקד ההזמנות של החברה, בחיוג למספר טלפון אמריקאי. במהלך הרכישה אפשר לבחור את המטבע לחיוב, שקל או דולר. בסיום ההזמנה מקבלים מספר מעקב שמאפשר להתעדכן במצב החבילה בכל זמן נתון. החברה מפעילה שירות משלוחים מהיר לכל רחבי ארצות הברית ועד לבית הלקוח. עלויות המשלוח עומדות על החל מ-4 דולרים. המחיר מחושב בהתאם למשקל החבילה ולזמן האספקה המבוקש. כמו כן, ניתן לבצע משלוח של מוצרים בישראל, למעוניינים לשלוח מתנות לבני משפחה או לחברים.


ספרו של ליעד שהם "יום הדין". להשיג כעת באתר


לצד המחירים האטרקטיביים שאפשר למצוא באתר, החברה מציעה גם מבצעים שונים לאורך כל השנה, כגון מבצעי "3+1", הנחות של עד 60 אחוז על מגוון מוצרים ומבצעי חגים על פריטים רלוונטיים. בין המוצרים שניתן למצוא במחירים אטרקטיביים במיוחד, גם ספרי ילדים במחירים של החל מ-5 דולרים, משחקי קופסא במחירים של החל מ-10 דולרים וספרים למבוגרים בהחל מ-12 דולר. 

לפרטים נוספים ולרכישות: www.pashoshim.com

YOU MIGHT ALSO LIKE