כשפקיד בית משפט לא מכיר את מדינות ארצות הברית
תושב ניו מקסיקו שביקש להוציא רישיון נישואים נדרש להציג דרכון של מדינתו כתעודת זהות: "הפקיד החמיא לאנגלית שלי". ניו מקסיקו היא מדינה כבר 106 שנים

פקיד בית משפט בוושינגטון הבירה לא ידע שניו מקסיקו היא מדינה בארצות הברית. גאווין קלארקסון, יליד המדינה, הגיע בתחילת החודש לבית המשפט בבירה עם ארוסתו, ילידת ארגנטינה, לבקש רישיון נישואים. לאחר שהציג את רישיון הנהיגה שלו מניו מקסיקו על תקן תעודה מזהה, נאמר לו שהוא צריך להציג דרכון בין לאומי כדי שבקשתו תאושר.

מחזיק דרכון של ניו ממקסיקו? גאווין קלארקסון (צילום מתוך פייסבוק)

קלארקסון, עובד לשעבר במחלקת הפנים של ארצות הברית שאחראית על ניהול האדמות הפדרליות, הפארקים הלאומיים והתכניות הקשורות לתושבים הילידים, חשף את הסיפור בפוסט שפרסם בפייסבוק. בראיון לעיתון לאס קרוצ'ס סאן הוא הוסיף כי הפקיד בדק עם המפקח שלו מספר פעמים לפני שהמשרד הצליח לאשר שאכן, ניו מקסיקו היא מדינה בארצות הברית כבר 106 שנים. הוא הוסיף שהסיפור כולו לקח כעשרים דקות ושהפקיד התנצל, אבל ארוסתו וזוגות נוספים שהיו במקום צחקו מהתקרית.

"גברת קלארקסון לעתיד חשבה שהדבר המצחיק ביותר היה שהפקיד החמיא לי על האנגלית שלי", כתב קלארקסון.

כבר 106 שנים. ניו מקסיקו בארצות הברית (איור: ויקיפדיה)

דובר מטעם בתי המשפט של מחוז קולומביה (D.C) מסר לחדשות פוקס שהפקיד "עשה טעות בנוגע להיסטוריה בת 106 השנים של ניו מקסיקו כמדינה", והוסיף: "אנחנו מצטערים על הטעות ועל העיכוב שנגרם לתושב ניו מקסיקו". קלארקסון, המשתייך לשבט הילידי צ'וקטאו, התבדח וכתב שאולי עדיף היה שיציג את תעודת ההשתייכות שלו לשבט במקום.

YOU MIGHT ALSO LIKE