בלי למצמץ: שודד בקווינס ירה בראשו של עובד חנות, ולאחר מכן שדד עוד שלוש חנויות
השודד ניגש לעובד ודרש את הכסף. לאחר שזה סירב, הוא ירה בראשו ובידו, ופצע אותו אנוש. לאחר מכן הוא המשיך את מסע השוד שלו, ויצא עם קצת יותר מאלף דולר

שודד חמוש באקדח ירה אתמול (שני) בראשו של עובד חנות דוויין ריד בקווינס, ניו יורק, ולאחר מכן המשיך בקור רוח לשדוד עוד שלוש חנויות נוחות באזור.

השודד כפי שנתפס במצלמות האבטחה

החשוד נכנס לחנות התרופות בשדרות רוזוולט שבוודסייד בשעה 3:36 לפנות בוקר, ודרש מהעובד במקום את הכסף. החל עימות בין השודד לבין העובד, אלחנדרו דה לאון, שהסתיים בכך שהשודד ירה בראשו ובידו. כך לדברי המשטרה המקומית.

"הוא במצב אנוש. זה מאוד רע", אמרה בתו של העובד הפצוע, אלי דה לאון. "הירייה עברה במוח שלו, ויש לו דימום פנימי. זה נורא".

היורה נמלט מהמקום לפני שהצליח לשים את ידיו על הקופה, ועל פי החקירה נראה שהוא לא גנב שום דבר מהחנות.

עובד נוסף בחנות, דייב אוגוסטין, אמר כי הוא לא מופתע שדה לאון סירב למסור את הכסף לשודד. "הוא ממש לוקח את העבודה שלו ללב. הוא מסוג האנשים הכנים האלה שיעשה כל מה שאפשר להבטיח את שלום החנות ואת שלום העובדים שאיתו", אמר.

קצת פחות מחצי שעה לאחר האירוע, השודד היכה שנית בחנות 7-11 שנמצאת במרחק של פחות ממייל מהחנות הראשונה אותה ניסה לשדוד. הוא רכש שני חטיפים ושלף את אקדחו כאשר המוכר פתח את הקופה. הוא הצליח לצאת מהמקום כשבידו 300 דולר.

לאחר מכן, בסביבות השעה 4:15, השודד נכנס לחנות Rite Aid בפינת שדרות 30 ורחוב 33. הפעם הוא בדק מה מחירם של כרטיסי ברכה לפני שהוא רכש ממתקים בשווי של דולר. "תן לי את הכסף!" הוא קרא אל המוכר בזמן שהאחרון פתח את הקופה. על פי המשטרה, השודד יצא מהמקום כשברשותו 800 דולרים.

זירת השוד והירי, אתמול

השוד הרביעי התרחש כשעה וחצי אחר כך, שוב בחנות של Rite Aid, הפעם בשדרות 115 ו-Merrick Boulevard. גם הפעם, הוא רכש ממתק בשווי של 2 דולר, ודרש את הכסף ברגע שהקופה נפתחה. השודד ברח מהמקום בהונדה כסופה, שבידיו עוד 100 דולרים.

בשלב הזה, שליח שהגיע לחנות הראשונה מצא את דה לאון על רצפת החנות והזעיק את המשטרה. העובד פונה לבית החולים אלמהרסט כשהוא במצב אנוש, אך הוא צפוי לשרוד.

YOU MIGHT ALSO LIKE