אירוע הירי באלבמה: המשטרה ירתה למוות באדם הלא נכון
הגבר שנורה בידי המשטרה אומנם היה קשור לאירוע אך הוא לא זה שעמד מאחורי הירי בשני הצעירים. אקדח נמצא על גופתו, והחקירה נמשכת ע"מ לקבוע מה בדיוק התרחש במהלך השעות המאוחרות של חג ההודיה

הגבר שנורה למוות בידי המשטרה בקניון באלבמה במהלך יום שישי ככל הנראה לא היה החשוד שזה עתה ירה בשני אנשים במרכז הקניות, כך על פי המשטרה המקומית.

זירת האירוע באלבמה (צילום: רויטרס)

על פי הדיווחים, אמנטיק פיצג'רלד ברדפורד בן ה-21 נורה בעת שברח מאירוע הירי בקניון Riverchase Galleria, הממוקם בפרבר של העיר בירמינגהאם. היה ברשותו אקדח והוא היה מעורב באירוע שהוביל לירי בנערה בת 12 וגבר בן 18, אך המשטרה קבעה כי השניים נורו ע"י אדם אחר.

"ראיות חדשות מצביעות על כך שמר ברדפורד היה מעורב באירוע, אך הוא לא ירה בשני הקורבנות", אמר גרגר רקטור, מפקד המשטרה. כזכור, ברדפורד זוהה כחשוד בירי מיד בתום האירוע. בשעות המאוחרות של יום שישי חזרה בה המשטרה מקביעה זו בטענה שהחקירה חשפה פרטים חדשים.

אמנטיק פיצג'רלד ברדפורד: היה מעורב אך לא ירי באיש (צילום: מש' ברדפורד)

"אנו מצערים על הדיווח שהעברנו לתקשורת. חשבנו שהוא מדויק אך ראיות חדשות מעידות על כך שאינו נכון. אנו נמשיך בחקירה כדי למצוא את כל העובדות", סיכם רקטור. בשלב זה, משפחתו של ברדפורד בחרה שלא להגיב לדיווחים.

YOU MIGHT ALSO LIKE