אלבמה: אדם אחד נהרג ושניים אחרים נפצעו באירוע ירי בקניון
באמצע טירוף הקניות של חג ההודיה ובלאק פריידי, אש נפתחה בקניון הגדול ביותר במדינה. ויכוח בין שני צעירים הסלים עד שאחד מהם ירה בשני וניסה להימלט. שוטר שהיה במקום ירה בו למוות. ילדה בת 12 נפצעה, אך לא ברור מי ירה בה

אדם אחד נהרג ושניים נפצעו הלילה (חמישי) באירוע ירי בקניון הגדול ביותר באלבמה. ההרוג הוא היורה, ובין הפצועים - ילדה בת 12.

כוחות משטרה מחוץ לקניון לאחר הירי, הלילה

האירוע, שהתרחש ב-Riverchase Galleria בבירמינגהאם, פרבר של הובר, החל בקטטה בין צעיר כבן 18, לבן היורה, בן 21. העימות בין השניים החל קצת לפני השעה 10 בלילה (שעון מקומי), בקומה השנייה של הקניון.

במשטרה לא יודעים להסביר מה הסיבה לקטטה בין השניים, אך לדעת אנשי המשטרה, הצעיר בן ה-18 לא היה חמוש. כך הודיע מפקד משטרת הובר, גרג רקטור.

בן ה-21 פתח באש וירה פעמיים בבן ה-18. שוטר חמוש שעבד באבטחת הקניון ירה בו למוות. בת ה-12 נפצעה במקרה, למרות שלא הייתה מעורבת בתגרה שנפתחה בין השניים. היא נפגעה מכדור תועה, אך עדיין לא ברור מי ירה בה.

שני הפצועים נלקחו לבתי חולים. הילדה נותחה והיא לא נמצאת במצב מסכן חיים. נכון להבוקר, היא במצב יציב. בן ה-18 נפצע פצעים קשים.

השוטר שהיה מעורב באירוע הוצא לחופשה מנהלית בזמן שמשרד השריף המקומי חוקר את האירוע. "היה לנו מזל שהשוטר היה שם, היכן שהיו זקוקים לו, ואנחנו מאמינים בשלב הזה שהוא ככל הנראה מנע פציעות נוספות", אמר רקטור.

הפצועים פונו לבית החולים, הילדה יצאה מכלל סכנה. כוחות חירום סמוך לקניון

עדי ראייה תיארו כיצד הם שמעו את הירי בקניון, שהיה פתוח עד מאוחר במיוחד לרגל עונת הקניות. המקום הפך לכאוס מוחלט, והלקוחות הרבים צרחו וברחו לכל עבר, ועובדי המקום מסייעים להם להימלט או להתחבא.

הם שמו אותנו בארונות אספקה ונעלו את הדלתות. ישבנו שם בערך עשר דקות, מבועתים מפחד", אמרה לקסי ג'ויינר, שבאה לקניון לערוך קניות, "אחר כך הם פתחו את דלתות החירום, וברחנו משם".

YOU MIGHT ALSO LIKE