אוסטרליה: הרוג ושני פצועים בפיגוע טרור במלבורן
בפיגוע בעיר השנייה בגודלה באוסטרליה תועד המחבל מסומליה כשהוא מצית את רכבו במטרה לפוצץ אותו. לאחר מכן צעק "אללה אכבר" דקר שלושה בני אדם, נורה ונהרג

הרוג ושני פצועים, אחד מהם במצב קשה, בפיגוע טרור במלבורן, העיר השנייה בגודלה באוסטרליה. הדוקר, גבר ממוצא סומלי, נורה ונהרג. על פי דיווחים, המחבל הגיע למקום ברכב ובו מכלי הגז. הוא הצית את הרכב, כנראה בכוונה לפוצץ אותו, תוך שהוא צועק "אללה אכבר".


המחבל מנסה לדקור שוטר. עדי ראייה טוענים כי צעק "אללה אכבר". צילום: EPA


לאחר מכן, הוא שלף סכין ודקר שלושה בני אדם, שכאמור אחד מהם נהרג. בסרטונים מזירת הפיגוע נראה המחבל כשהוא מנסה לדקור שוטרים על רקע הרכב הבוער, כשלידו נראים שכובים על הרצפה שני בני אדם אותם דקר קודם לכן.


המחבל (משמאל) ושוטר על רקע הרכב הבוער. ברכב היו בלוני גז במטרה לפוצצו. צילום: TWITTER/CHRISMACHERAS


לאחר שהמחבל התקרב לשוטרים כשבידו הסכין הם ירו בו למוות. האירוע התרחש ברחוב בורק שבמרכז מלבורן - רחוב הומה אדם שבו חנויות רבות. האזור נסגר לתנועה ושוטרים רבים הגיעו לזירת האירוע. מפקד המשטרה המקומי שיבח את השוטרים על עבודתם ואמר: "הם הגיעו לזירה, יצאו מהר מהרכב והתעמתו עם המחבל, שניסה לתקוף אותם".

שני עדי ראייה שהתראיינו לרשת "ABC אוסטרליה" דיווחו כי ראו את החשוד זורק פצצה לרכב, ולאחר מכן מנסה לתקוף שוטרים. רב-פקד דייוויד קלייטון ממשטרת ויקטוריה אמר בתחילה כי "בשלב זה נראה כי האירוע אינו קשור לטרור, אך נשמור על ראש פתוח בחקירת האירוע". עם זאת, בהמשך הודיעה המשטרה כי האירוע נחקר כאירוע טרור.

YOU MIGHT ALSO LIKE