מחווה מרגשת: אוהד וושינגטון קפיטלס שזכה בהגרלה תרם 19 אלף דולר נפגעי הטבח בפיטסבורג
עוד לפני משחק ההוקי קרח מול פיטסבורג פינגווינס, הודיעה וושינגטון כי חצי מהפרס, שעמד על 38 אלף דולר ייתרם לקורבנות הפיגוע. האוהד, שזכה ב- 19 אלף דולר, הלך בעקבות הקבוצה ותרם אותו

אוהד קבוצת ההוקי קרח של וושינגטון קפיטלס ערך מחווה מרגשת לנפגעי הטבח בבית הכנסת "עץ חיים" בפיטסבורג, בו נרצחו 11 בני אדם. האוהד, שזכה בהגרלה הנערכת במהלך המשחק, תרם את כספי הזכייה שלו לקהילה היהודית בפיטסבורג.


המדועה שפרסמה וושינגטון קפיטלס. האוהד הלך בעקבות המחווה של קבוצתו. צילום: מתוך טוויטר


עוד לפני כן, הודיע הנהלת וושינגטון קפיטלס כי על מנת לכבד את נפגעי אירוע הטרור האנטישמי, מחצית מכספי ההגרלה שנערכה במשחק מול פיטסבורג פינגווינס ייתרמו לפדרציה היהודית של פיטסבורג. המחווה היפה זכתה להערכת היריבה, שפרסמה בעמוד הטוויטר שלה הודעה המשבחת את הצעד של וושינגטון קפיטלס: "יש דברים שהם גדולים יותר מהוקי. תודה לך וושינגטון על העזרה בגיוס כספים לנפגעים ולמשפחות הקורבנות בבית הכנסת".


המודעה של פיטסבורג פינגווינס. "חזקים יותר מהשנאה". צילום: מתוך טוויטר


הפרס בהגרלה עמד על 38,570 דולר, כך שהזוכה נאלץ להסתפק בקצת יותר מ-19 אלף דולר. אלא שכאן הגיעה ההפתעה האמיתית. האוהד החליט לתרום גם הוא את כספי הזכייה לנפגעים ולמשפחות הקורבנות. יש לציין כי היריבות בין וושינגטון לפיטסבורג נחשבת לאחת הגדולות בהוקי קרח, אולם לנוכח הפיגוע הקשה, היא הונחה בצד והראתה שיש דברים חשובים יותר.

YOU MIGHT ALSO LIKE