ארנולד שוורצנגר: "חציתי את הגבול עם נשים מספר פעמים בעבר"
כשהכוכב לשעבר החליט להכנס לפוליטיקה, קמו נשים בקול זעקה וסיפרו כי הטריד אותן מינית, כשחלקן אף דיברו על מעשים מגונים שביצע בהן. הוא הכחיש את הדברים והיום הוא חוזר בו

יותר מעשור לפני תנועת מי טו, הואשם השחקן והפוליטיקאי לשעבר ארנולד שוורצנגר, בהשפלה והטרדה על ידי מספר נשים. השנה הייתה 2003, והטרמינייטור הכוכב רץ לתפקיד מושל קליפורניה.


מודה ומתנצל. שוורצנגר (צילום: shutterstock.com)


כמובן שהוא הכחיש את הטענות נגדו ואנשי הקמפיין שלו טענו כי מדובר בניסיון חיסול פוליטי. ובכן – הפתעה: עכשיו הוא אומר דברים אחרים לגמרי. "במבט לאחור, עברתי את הגבול כמה פעמים. אני מרגיש רע לגבי זה, ואני מתנצל". נו, אולי עוד עשור נקבל התנצלויות מאנשים שמונו לשופטים.

עם זאת, נראה שכבר אז המושל לשעבר הרגיש רע עם הדברים, לפי דבריו. "כשהייתי מושל רציתי לוודא שאף אחד, כולל אני, לא יעשה איי פעם את הטעות הזו. לכן דאגתי שניקח קורסים בנושא הטרדה מינית, כדי לקבל הבנה ברורה מנקודת מבט משפטית ומנקודת מבט חברתית של מה מקובל ומה לא". הוא כנראה ידע יפה מאוד על מה אותן נשים מדברות, פשוט לא רצה להודות בכך בפומבי.

הכוכב לשעבר עזב את לשכת המושל בשנת 2011 ומעולם לא הועמד לדין פלילי על הטענות נגדו. לדבריו, אגב, הוא מאוד מכבד נשים: "האישה שהייתי הכי מאוהב בה היא אמא שלי. כיבדתי אותה. היא הייתה אישה נהדרת. תמיד היה לי כבוד לנשים".

YOU MIGHT ALSO LIKE