בפעם השנייה תוך חצי שנה: צלבי קרס על מרכז קהילתי יהודי בווירג'יניה
19 צלבי קרס רוססו על קירות המרכז הקהילתי היהודי במחוז פיירפקס שפאתי וושינגטון הבירה. מצלמות האבטחה תיעדו את המעשה, אולם טרם נעצר חשוד. המרכז בתגובה: "אנחנו יודעים שהמעשה אינו מייצג את הקהילה הסובבת את המרכז שלנו, ויודעים שגם כנסיות באזור הושחתו"

משטרת מחוז פיירפקס שבווירג'יניה חוקרת מקרה חמור של ונדליזם אנטישמי בו צוירו 19 צלבי קרס על קירות המרכז הקהילתי היהודי של צפון וירג'יניה בעיירה אננדייל בשעת בוקר מוקדמת היום (שבת). לדברי נשיא מועצת המנהלים של המוסד, דייויד יפה, עובדי המקום הבחינו בסמלים הנאציים מעט לאחר השעה שבע בבוקר, בעת שעמדו לפתוח את המקום לפעילויות היום.


"מבקשים מהקהילה לשמור על עירנות" (צילום: קווין בארון, טוויטר)


מצלמות האבטחה של המרכז תיעדו את המעשה ולכדו בעדשותיהן חשוד בביצועו, אולם איש טרם נעצר. בלשי המשטרה המקומית עוברים על הראיות ועובדים לזהות את החשוד. לדברי יפה, זוהי הפעם השנייה בה נפל המרכז קורבן לוונדליזם. גם כנסיית ליטל ריבר שבמורד הכביש משם הושחתה.

"כפי שרבים מאיתנו מודעים, המעשים הללו אינם מייצגים את הקהילה הסובבת את המרכז שלנו. אנחנו יודעים שהכנסיות השכנות לנו סבלו אף הן מוונדליזם", נאמר בהודעה רשמית של המרכז. "ביטחון הקהילה שלנו יעמוד בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו נמשיך בצעדי האבטחה הנרחבים שלנו, ואנו מבקשים מן הקהילה לשמור על עירנות ועין פקוחה".

כל היודע דבר על האירוע מתבקש להתקשר למשטרת מחוז פיירפקס בטלפון 703-256-8035. המבקשים לשמור על אלמוניותם מוזמנים להשאיר טיפ ל"פותרי הפשעים" (Crime Solvers) בטלפון 1-866-411-8477, בהודעת טקסט שתכלול את המסר בנוסף לקוד TIP187 למספר 274637 או באתר האינטרנט. למספקים מידע שיוביל למעצר מוצע פרס שינוע בין 100 ל-1,000 דולר, בהתאם לטיב המידע.

YOU MIGHT ALSO LIKE