מוסיף להיות קשה מצבו של הנער שננשך ע"י כריש בסן דייגו
שיפור קל נרשם במצבו של הנער, ומשפחתו מסרה שהיא צופה שהוא יחלים בצורה מלאה. מספר רב של גופי אכיפת חוק פתחו בחקירת האירוע ומנסים להבין את נסיבות האירוע ואיזה סוג כריש תקף את הנער. משפחתו: " אסירי תודה על התמיכה שקיבלנו"

יומיים לאחר שנער בן 13 ננשך ע"י כריש בחוף ביקון שבסן דייגו, היום (שני) עדכנו הרופאים אודות מצבו והגדירו אותו כפצוע "קשה", וזאת לאחר שהוגדר תחילה כפצוע במצב "קריטי". משפחתו של הנער, קין הייז, כבר הפסיקה לפתוח דף תרומות באתר GoFundMe במטרה לכסות את העלויות הכרוכות בטיפול הרפואי שלו.


קין הייז, על רקע זירת האירוע ביום שבת (צילום: קיי. אס. וו. בי. )


"קודם כל אנו רוצים לשתף את כל הקהילה בסן דייגו בכך שקין צפוי להחלים בצורה מלאה מהפציעה, ואנו אסירי תודה על התמיכה שקיבלנו עד כה", מסרה המשפחה. הייז הגיע למקום יחד עם חבריו לכנסייה כדי לנסות ולדוג לובסטרים. צ'אד האמל נכח במקום וסיפר שחשב שהילדים הצליחו לתפוס לובסטר כאשר שמע את הצעקות, אך "מהר מאוד הבנתי שהנער צועק, 'ננשכתי, ננשכתי'", הוא שיחזר. האמל הצליח, ביחד עם שני מתרחצים נוספים, להעביר את הנער לקו החוף.

משרד הדיג וחיות הבר של קליפורניה, ביחד עם אנשי משרד השריף של מחוז סן דייגו והרשויות בעיר עצמה, מנסים להבין איזה סוג כריש גרם לפציעת הנער. על פי הדיווחים מזירת האירוע, מדובר היה בכריש באורך 11 רגל.

YOU MIGHT ALSO LIKE