קליאן קונוואי: "מי טו"
היועצת הבכירה לדונלד טראמפ התראיינה ל-CNN במסגרת ההגנה על המועמד לעליון ברט קאוואנו וחשפה כי גם היא נפלה קרבן לתקיפה מינית. קונוואי תקפה את ההשוואות לביל קוסבי ואמרה "זה לא ביל קוסבי וזה אפילו לא ביל קלינטון. זו פוליטיקה מפלגתית גסה"

קליאן קונוואי, היועצת הקרובה לדונלד טראמפ, חשפה בראיון לרשת CNN כי היא נפלה קרבן לתקיפה מינית. קונוואי אמרה את הדברים במסגרת מסע הסנגוריה של הרפובליקנים על המועמד של טראמפ לבית המשפט העליון ברט קאוואנו שמואשם בשורה של תקיפות מיניות, אך לא פירטה על נסיבות התקיפה.


"פוליטיקה מפלגתית גסה". קליאן קונוואי (צילום: רויטרס)


קונוואי אמרה בראיון שהיא "מאוד אמפתית כלפי קרבנות של תקיפה מינית, הטרדה מינית ואונס. גם אני קרבן של תקיפה מינית". יחד עם זאת, היא הוסיפה, "אני לא מצפה מהשופט קאוונו, או ג'ק טאפר, או ג'ף פלייק או כל אחד אחר לקחת אחריות על זה. כל אחד ואחת צריכים לקחת אחריות על ההתנהלות של עצמם".

קונוואי התייחסה גם להשוואה בין קאוואנו לקומיקאי והאנס המורשע ביל קוסבי שרווחה בימים האחרונים, בעקבות סמיכות האירועים בין מתן גזר הדין של קוסבי והעדות של קאוואנו, כמו גם בעקבות הטענה שקאוואנו השתתף במסיבות בהן ניתנו לנערות גלולות של "קוואלודס", תרופת הרגעה שמרפה את השרירים ומחלישה התנגדות. קוסבי ככל הנראה השתמש בתרופה זו נגד קרבנותיו.

לפי קונוואי, "זה לא ביל קוסבי. ההאשמות שאני שומעת ברשת שלכם הן חרפה והמנחים צריכים להפסיק את זה. זה אפילו לא ביל קלינטון. הצביעות מגוחכת, זו פשוט פוליטיקה מפלגתית גסה".

YOU MIGHT ALSO LIKE