אישור השופט קאבנאו: מתלוננת נוספת מסרה עדות לוועדת המשפטים בסנאט
הבוקר הגישה ג'ולי סווטניק את עדותה בכתב לחברי הוועדה שיקבעו אם תתקיים הצבעה בעניינו של השופט. על פי הטענות שלה, היא ראתה את קאבנאו "שותה אלכוהול בהגזמה ואז מתנהג באגרסיביות כלפי בנות". הבית הלבן פרסם תגובה בשם השופט ובו נאמר כי "אין לי מושג מי זו, זה לעולם לא קרה". הנשיא עצמו לא התייחס לנושא הבוקר בניו יורק

אישה נוספת חשפה היום (רביעי) טענות חדשות על ברט קאבנאו, מועמדו של נשיא ארצות הברית לתפקיד שופט בבית המשפט העליון. האישה, ג'ולי סווטניק, טוענת שראתה "התנהגות לא הולמת" בזמן שהיה תלמיד בתיכון.


המתלוננת החדשה, ג'ולי סווטניק, והמועמד לביהמ"ש העליון, ברט קאבנאו (צילום: רויטרס / ויקיקומנס)


לדבריה, היא הייתה נוכחה ב"מעל לעשר" מסיבות שבהן קאבנאו גם נכח, והיא ראתה אותו "שותה אלכוהול בהגזמה ואז פותח בהתנהגות אגרסיבית כלפי בנות, לרבות מקרים בהם 'השתשף' בגופן וניסה להסיר פרטי לבוש של בנות". סווטניק מסרה את עדותה בכתב לוועדת המשפטים של הסנאט, אותה ועדה שאמונה על תהליך האישור של קאבנאו.

הבית הלבן מיהר להגיב להאשמות החדשות, והבוקר פורסמה הודעה בשם השופט קאבנאו ובה נאמר, "זה ממש מגוחך. אני לא יודע מי זו, וזה לעולם לא קרה", כלשון ההודעה. הנשיא טראמפ סירב להגיב לשאלות העיתונאים הבוקר בניו יורק, בזמן שעשה את דרכו לעבר בניין האו"ם בעיר. הוא עצר לשוחח עם העיתונאים על איראן וצפון קוריאה, אך יצא מהמקום כאשר שמו של קאבנאו הועלה.

YOU MIGHT ALSO LIKE