"האם למדנו משהו?" תגובות המפורסמים לגזר הדין של ביל קוסבי
גזר הדין של הקומיקאי שנידון לשלוש עד עשר שנות מאסר בגין אונס אנדריאה קונסטנד בשנת 2004, גרר שלל תגובות מעורבות מצד שחקנים אחרים ומפורסמים נוספים. סוזן סרנדון: "אפס סובלנות להטרדות מיניות"

כצפוי גזר דינו של הקומיקאי והשחקן ביל קוסבי גרר לא מעט תגובות ברשת כאשר גם מפורסמים נוספים ניגשו לטוויטר והעלו שם את מסקנותיהם מהעונש לו זכה קוסבי. "ביל קוסבי קיבל עונש של 3-10 שנים בכלא, הקורבנות שלו זכו לחיים שלמים של זיכרונות קשים וטראומה, רק מכיוון שהעזו להיות קיימים. סופר הוגן אני מניחה", אמרה השחקנית אמבר טמבלין.


"אפס סובלנות להטרדה מינית", סוזן סרנדון (צילום: גטי אימג'ס)


השחקנית הותיקה והמוכרת סוזן סרנדון, שידועה גם כמישהי מאוד פעילה חברתית אמרה גם היא את דעתה החד משמעית בעניין: "אני מקווה שהנשים הללו ימצאו קצת שקט ושלכל אלה שלא זכו לצדק במקרים אחרים עם גברים אחרים תהיה תקווה שגם קולן יישמע. אפס סובלנות להטרדה מינית".

לדברה מסינג, שחקנית יהודייה מצליחה המוכרת בעיקר מהסדרה "ויל וגרייס" הייתה שאלה נוקבת: "במשך עשורים התייחסו למאשימות שלו כשקרניות. זה לקח 60 פלוס מאשימות כדי סוף סוף להביא צדק לאלה ששרדו אותו, האם למדנו משהו?", אמרה שמסינג שהוסיפה קריצה לעבר הטענות המופנות נגד המועמד לבית המשפט העליון, ברט קאבנאו וחתמה את הציוץ עם התיוגים #IBelieveDrFord ו- #IBelieveDeborahRamirez.


"האם למדנו משהו?". דברה מסינג (צילום: גטי אימג'ס)


קאבנאו הוזכר גם ע"י השדר קית' בויקין שהביע מחאה על ההבדל לטענתו בטיפול של שני המקרים: "ביל קוסבי נגזר ל-3 עד 10 שנים בכלא על תקיפה מינית שהתרחשה לפני שנים רבות אבל ברט קאבנאו עדיין יכול להגיע לבית המשפט העליון ללא חקירת FBI בעניין ההאשמות נגדו על תקיפה מינית".



YOU MIGHT ALSO LIKE