WeWork ועיריית מיאמי מעוניינות למשוך יזמים אל חללי עבודה משותפים בדאונטאון
בעירייה ובחברה מקווים, שהחללים יוכלו להגדיל את התחרות בשוק ולהניע עובדים מחללי העבודה הנוכחיים שלהם אל חללי העבודה השיתופיים

לאחרונה החלה חברת חללי העבודה השיתופיים, וויוורק (WeWork), בשיווק תכנית הנחות, שצפויה למשוך אליה לקוחות, בברכת עיריית מיאמי. בקרוב יוכלו יזמים ליהנות מהזדמנות להנחה על חללי עבודה משותפים באזור דאונטאון מיאמי ובריקל.


העירייה תסייע לחברה בפרסום נכסים, עם קישור ישיר של הנכסים לחבילת ההנחות של וויוורק

ביום רביעי האחרון, הכריזה מועצת העירייה על תכנית בשיתוף פעולה עם חברת שטחי העבודה המשותפים, וויוורק, שמציעה לאנשים ולעסקים לבדוק הצעות מחיר לשכירות של חללי עבודה במחירי הנחה. המבצע מהווה חלק מתכנית אסטרטגית, שעיקרה למשוך יזמים וסטארטאפים אל העיר. זאת, בתקווה שהחללים יוכלו להגדיל את התחרות בשוק ולהניע עובדים מחללי העבודה הנוכחיים שלהם אל החללים כאמור.

העירייה תסייע לחברה בפרסום נכסים, עם קישור ישיר של הנכסים לחבילת ההנחות של וויוורק. בשני סניפים של החברה, במיאמי ובבריקל, תוצע תכנית הנחות, עם עשרים אחוז על שלושת חודשי השכירות הראשונים ועשרה אחוזי הנחה על שלושת החודשים הנוספים.

החברה הפכה במהרה לאחת מהגדולות בתחום השכרת שטחי העבודה לצרכי פעילות מסחרית, במיאמי וברחבי העולם כולו. היא מוערכת בכעשרים ביליון דולר ולאחרונה הקימה את הסניף החמישי שלה במיאמי, בקורל גייבלס. החברה נכנסה לשוק חללי העבודה במיאמי עם אחוז החללים הפנויים הגבוה ביותר מאשר בכל עיר אחרת בה פועלת החברה בארצות הברית. בכך החברה נדרשת להתמודד עם תחרות גדולה יותר על לקוחות.

בעבר הציעה החברה תכניות הנחה, אך בהמשך להשקת התכנית האמורה נראה, כי החברה צריכה להרחיב את מספר הלקוחות שלה. ממקור שמכיר את מצבה של החברה נמסר, כי וויוורק הגדילה את תשלום העמלות לסוכנים שיסייעו לחברה להפוך 500 חברות יעד לקוחות שלה.

צמיחתה של החברה העלתה חשש לפגיעה בחברות קטנות יותר בתחום. לפחות אחד ממנהלי חללי העבודה המשותפים במיאמי, ביקר את העירייה על העדפתה את וויוורק על פני חברות מקומיות.

לא כל החברות מודאגות מהמצב, וממנהל בחברת החללים המשותפים המקומית דה לאב (
The LAB
), נמסר, כי "למרות תכנית ההנחות של וויוורק אצלנו יש רשימת המתנה".


YOU MIGHT ALSO LIKE