בקהאם מקווה למנות את קרלו אנצ'לוטי לתפקיד המאמן בקבוצה החדשה שהוא מקים במיאמי
אנצ'לוטי, מאמן איטלקי עתיר תארים, אימן את בקהאם בעבר בריאל מדריד ומאז הם נשארו קרובים. שחקן העבר האנגלי רוצה לאייש את תפקיד המאמן כבר בקיץ 2019

לאחר שעבר למיאמי, דיוויד בקהאם רוצה למנות את קרלו אנצ'לוטי למאמן הראשון בקבוצת הכדורגל שהקים בעיר. 

ע"פ הדיווח ב"דיילי מירור" בבריטניה, בקהאם ואנצ'לוטי בן ה-58 נשארו חברים קרובים, והוא המועמד הראשי לאמן את קבוצת הכדורגל שתתחיל לשחק בשנת 2020. 



האתגר הגדול של בקהאם נשאר איתור אצטדיון ביתי שבו תשחק הקבוצה, אך מינוי מאמן יהווה את אחת המשימות הבאות. על פי הדיווח, בקהאם בוחן את האפשרות להביא את ברוס ארנה (שאימן אותו בלוס אנג'לס גלקסי) ואת זינדין זידאן, חברו לשעבר מריאל מדריד. אולם אופציית אנצ'לוטי היא הריאלית ביותר מבין השלושה. 

המאמן האיטלקי הבכיר עמוס תארים, אותם השיג כשאימן את מילאן, ריאל מדריד, צ'לסי, פסז' ובאיירן מינכן. הוא זכה 3 פעמים בליגת האלופות אך הוא מובטל החל מספטמבר 2017, לאחר שעזב את באיירן מינכן. שמו של אנצ'לוטי עלה כמועמד אפשרי לאמן בצ'לסי וארסנל, זאת לאחר ששהה בחודשים האחרונים בלונדון. 

הדיבורים על מעבר לליגה האנגלית עלולים להוות מכשול עבור התכנית של בקהאם למנות את אנצ'לוטי למאמן הקבוצה, זאת כאשר המטרה היא לאייש את התפקיד עד קיץ 2019. יתכן כי הביקורים התכופים של אנצ'לוטי בארה"ב, הם כחלק ממאמצי בקהאם לסגור את העסקה מול האיטלקי. 

אנצ'לוטי, יחד עם בקהאם, יוכל לפתות שחקני עבר רבים לשחק בקבוצה במיאמי. ניסיונו והישגיו מדברים בעד עצמם. הוא זכה כמעט בכל תואר אפשרי באירופה, וכעת זה אולי הזמן עבורו לנסות אתגר חדש במקום שונה לחלוטין. 

YOU MIGHT ALSO LIKE