ברברה סטרייסנד צפתה בסרט על הטבח בפסטיבל הנובה - והעבירה מסר באינסטגרם
הכוכבת היהודיה אולי הגדולה והאהובה בכל הזמנים, שיתפה את העוקבים שלה על החשיבות בצפייה בסרט המציג את הזוועות שעברו משתתפי הפסטיבל

הכוכבת האמריקאית מהגדולות בכל הזמנים – ברברה סטרייסנד היהודיה, שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה על החוויה בצפיית הסרט התיעודי על זוועות פסטיבל הנובה.

הסרט We Will Dance Again, שהופק על ידי החברה האמריקאית 'פרמאונט', הושק לפני כחודש ומספק לעדויות מצמררות מפי ניצולים, הנתמכות בצילומי וידאו אלימים גרפית שצולמו בזמן אמת, כולל חומרים שתועדו על ידי מחבלי חמאס עצמם.

ברברה סטרייסנד

סטרייסנד, שמתגאה ביהדותה ותורמת רבות למטרות הקשורות לצה"ל או למלחמה באנטישמיות, פרסמה ביום שלישי בחשבון האינסטגרם את תמונת הפוסטר של הסרט על פסטיבל הנובה, וכתבה:

"בדיוק צפיתי ב-We Will Dance Again, סרט דוקומנטרי חזק על פסטיבל הנובה ב-7 באוקטובר".

לעיניי 1.6 מיליון העוקבים שלה, הכוכבת המשיכה:

"הסיפורים של ניצולי הטבח באותו היום היו עוצמתיים, שוברי לב ומדהימים. בעוד שלפעמים זה מאוד כואב לצפות, חשוב לא לשכוח לעולם. וכפי שנאמר בסרט הדוקומנטרי: 'מחיר החיים של הטבח שביצע חמאס בישראל והמלחמה שנפתחה אחריה בעזה, היא קטסטרופלית הן עבור הישראלים והן עבור הפלסטינים'".

לבסוף, סטרייסנד הוסיפה: "אני ממליצה מאוד על הסרט הדוקומנטרי הזה שאפשר לצפות בו עכשיו בסטרימינד", זאת לצד תיוג חברת ההפקות האמריקאית פרמאונט.

YOU MIGHT ALSO LIKE