רגע היסטורי ב-NBA: לברון וברוני ג'יימס מהלוס אנג'לס לייקרס הפכו לצמד האב-בן הראשון ששיחקו יחד
נייקי חגגה את הרגע ההיסטורי בפרסומת מיוחדת בה לברון מילא את רכבו של ברוני בדגני פרוטי פבלס כחלק מ"טירונות" מסורתית

לברון ג'יימס וברוני ג'יימס, בנו הבכור, עשו היסטוריה בליגת ה-NBA כשהפכו לצמד האב-בן הראשון אי פעם ששיחקו יחד על אותו המגרש. הרגע ההיסטורי התרחש אמש במשחק הפתיחה של לוס אנג'לס לייקרס מול מינסוטה בקריפטו.קום ארנה.

האב והבן נכנסו יחד למגרש ארבע דקות לפני סיום הרבע השני, כשברוני, בן ה-19, משלים את הופעת הבכורה שלו ב-NBA. הם שיחקו יחד כשלוש דקות, במהלכן החטיא ברוני את זריקת השדה היחידה שלו. "זו הפעם הראשונה בהיסטוריה המפוארת של ה-NBA שדבר כזה קורה. אב ובן על אותו מגרש, לא כל שכן באותה קבוצה," אמר לברון ג'יימס בסיום המשחק. "דיברתי על זה לפני שנים רבות, ולראות את הרגע הזה מתממש - זה פשוט מדהים."

 

הרגע ההיסטורי היה מרגש במיוחד לאור האתגרים שברוני התמודד איתם בדרך. ביולי 2023, במהלך אימון באוניברסיטת USC, הוא עבר דום לב ואיבד את הכרתו

 

הרגע ההיסטורי היה מרגש במיוחד לאור האתגרים שברוני התמודד איתם בדרך. ביולי 2023, במהלך אימון באוניברסיטת USC, הוא עבר דום לב ואיבד את הכרתו. הצוות הרפואי של האוניברסיטה הציל את חייו באמצעות דפיברילטור, ובהמשך הוא עבר ניתוח לתיקון מום מולד בלב.

הלייקרס בחרו בברוני במקום ה-55 בדראפט האחרון, למרות עונת מכללות לא מרשימה בה קלע בממוצע 4.8 נקודות למשחק. החלום של לברון לשחק עם בנו, אותו הביע לראשונה ב-2018, הפך למציאות.

המשחק עצמו הסתיים בניצחון הלייקרס 110-103, ניצחון ראשון במשחק פתיחה מאז 2016. אנתוני דייויס הוביל עם 36 נקודות, 16 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 חסימות, בעוד לברון סיים עם 16 נקודות וקלע שלשה חשובה שחתמה את הניצחון.

נייקי חגגה את הרגע ההיסטורי בפרסומת מיוחדת בה לברון מילא את רכבו של ברוני בדגני פרוטי פבלס כחלק מ"טירונות" מסורתית. "תודה לאל שזו לא הייתה המכונית שלי," צחק ברוני לאחר מכן.

"כשנכנסנו למגרש עדיין היה לנו תפקיד לבצע. לא רצינו להפוך את זה לקרקס או לעשות מזה עניין גדול מדי," אמר לברון בסיום. "רצינו להתמקד בקבוצה ולשחק את הכדורסל שהמאמנים והשחקנים האחרים רוצים שנשחק. שמרנו על זה, והתוצאה הייתה טובה עבור כולנו."

YOU MIGHT ALSO LIKE