לוס אנג'לס-רומא החל מ-199 דולר לכיוון: חב׳ הלואו קוסט האירופית משיקה שני קווים טרנס אטלנטים ללוס אנג'לס
נורס אטלנטיק איירווייז ממשיכה להרחיב את פעילותה הטרנס אטלנטית ובמחירים זולים במיוחד ומשיקה כעת קו חדש לבירת איטליה שיפעל שלוש פעמים בשבוע בנוסף, תציע גם טיסות בקו אוסלו

חברת התעופה נורס אטלנטיק איירווייז הכריזה על השקת קו טיסות חדש בין רומא ללוס אנג'לס, שיחל לפעול בקיץ 2025. הקו החדש, שיפעל שלוש פעמים בשבוע החל מה-22 במאי 2025, מציע מחירים אטרקטיביים החל מ-149 אירו מרומא ו-199 דולר מלוס אנג'לס, כולל מיסים.

בתגובה לביקוש הגובר בשוק הטיסות הטרנס-אטלנטיות, כרטיסים לשני הקווים כבר זמינים לרכישה באתר החברה

 

ביורן טורה לארסן, מנכ"ל ומייסד החברה, הביע גאווה בהשקת הקו החדש ואמר: "הקו יחבר בין שתי ערים דינמיות, ויאפשר לנוסעים לחקור את ההיסטוריה העשירה של רומא ואת האנרגיה התרבותית של לוס אנג'לס, תוך הנאה מטיסות במחירים תחרותיים."

במקביל, החברה מודיעה על חידוש הקו המצליח בין אוסלו ללוס אנג'לס לעונת הקיץ השלישית ברציפות. קו זה יפעל עד שלוש פעמים בשבוע בין ה-23 במאי ועד ה-26 בספטמבר 2025, במחירים החל מ-240 דולר לכיוון כולל מיסים.

הטיסות יתבצעו במטוסי בואינג 787 דרימליינר המצוידים במערכות בידור אישיות מתקדמות. נוסעי מחלקת Norse Premium ייהנו ממושבים מרווחים במיוחד עם מרחב רגליים של 43 אינץ' ושכיבה של 12 אינץ'.

החברה מציינת כי ההתרחבות מגיעה בעקבות הצלחת פעילותה הקיימת ברומא ובלוס אנג'לס, ומהווה תגובה לביקוש הגובר בשוק הטיסות הטרנס-אטלנטיות. כרטיסים לשני הקווים כבר זמינים לרכישה באתר החברה.

YOU MIGHT ALSO LIKE