ג'ו רוגן יארח את דונלד טראמפ בפודקאסט שלו - האם גם האריס תבוא?
המועמד הרפובליקני ישב ביום שישי הקרוב לשיחה עם הפודקאסטר המצליח בעולם, שבמקביל מנהל מגעים עם הקמפיין של המועמדת הדמוקרטית

הנשיא לשעבר והמועמדת הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ יתארח ביום שישי בפודקאסט של ג'ו רוגן – שהוא המושמע ביותר בעולם. כך מסר גורם רשמי מקמפיין הבחירות של טראמפ.

הפודקאסט The Joe Rogan Experience מתגאה בקהל המאזינים הגדול ביותר בארצות הברית, מה שמעניק לטראמפ הזדמנות נוספת לפנות לבוחרים צעירים וגברים – שמהווים את נתח קהל המאזינים הגדול ביותר של רוגן.

לפי 'פוליטיקו', שדיווח ראשון על הסיפור, טראמפ יקליט את הראיון באולפן של רוגן באוסטין, טקסס.

ג'ו רוגן ודונלד טראמפ | צילום: Getty Images

טראמפ וגם האריס ערכו ראיונות רבים בפודקאסטים משפיעים במהלך עונת הקמפיין הנוכחית. האריס הופיעה לאחרונה בפודקאסט Call Her Daddy, לו יש את קהל המאזינות האמריקאיות הגדול ביותר. טראמפ נוטה להתשתתף יותר בפודקאסטים וראיונות בכלל, כאשר לאחרונה הופיעה ב-Bussin with the Boys, Barstool Sports Send, וגם הפודקאסט של פטריק בט-דיוויד.

לפי הדיווחים, התוכנית של רוגן נמצאת במגעים לגבי ראיון עם האריס, אם כי טרם נקבעה שיחה כשנותרו שבועיים עד ליום הבחירות.

חלק מההערכה שיש לרוגן מצד המאזינים שלו, היא חוסר העמדה המפלגתית החד משמעית שלו. הוא הביע תמיכה בדמויות שונות החל מהסנאטור הפרוגרסיבי ברני סנדרס, המועמד העצמאי רוברט פ. קנדי ג'וניור וגם לא פעם בטראמפ – למרות שפעם כינה את האחרון כאיום על הדמוקרטיה.

ב-2020, רוגן הכריז כי הוא מצביע למועמדת הליברטריאנית ג'ו יורגנסן.

טראמפ תקף את רוגן ב-Truth Social מוקדם יותר השנה לאחר שרוגן אמר דברים טובים על קנדי, שמאוחר יותר השעה את קמפיין הבחירות שלו ותמך בטראמפ.

רוגן והאריס | צילום: Getty Images

"יהיה מעניין לראות עד כמה חזק יקבל ג'ו רוגן בוז בפעם הבאה שייכנס לזירת ה-UFC??? MAGA2024 ", כתב טראמפ באוגוסט.

רוגן גם הגן על טראמפ, באומרו שהוא לא התנהג כמו "דיקטטור" למרות מה שאומרים המבקרים והכלכלה תפקדה היטב כשהיה נשיא. הוא גם הזהיר בחודש שעבר שממשל האריס לא ישפר את תנאי חופש הביטוי בארצות הברית. עם זאת, מוקדם יותר השנה רוגן חזה שהאריס תנצח בבחירות.

רוב פרקי התוכנית אינם מארחים אורחים פוליטיים, שכן רוגן – קומיקאי סטנד-אפ ופרשן UFC  - נוטה להביא קבוצה מגוונת של אורחים, כולל קומיקאים אחרים, אקדמאים, עיתונאים, שחקנים וסלבריטאים אחרים.

התוכנית של רוגן וסגנון השיחה החופשי שלה נוטים לבחון ולשאול שאלות על נורמות מוסדיות וחשיבה קבוצתית מיינסטרימית, ולכן התוכנית וקהל המאזינים העצום שלה היו נושא לעניין, מחלוקת ואפילו קנאה מצד ארגוני תקשורת אחרים.

YOU MIGHT ALSO LIKE