מועמדת למועצת העיר לוס אנג'לס סופגת ביקורת לאחר שנחשפה מקללת את המשטרה
איזבל חוראדו, המתמודדת להדיח את חבר המועצה ממחוז 14 קווין דה לאון הגיבה לשאלה בציטוט משיר: "מה המילים בראפ? 'תזד--- המשטרה', ככה אני רואה אותם".

מועמדת למועצת העיר לוס אנג'לס, איזבל חוראדו, המתמודדת להדיח את חבר המועצה ממחוז 14 קווין דה לאון, סופגת ביקורת לאחר שקיללה את המשטרה במהלך מפגש מוקלט עם סטודנטים.

קטע השמע פורסם באופן בלעדי על ידי "ווסטסייד קארנט" ביום שני, ומדווח כי התרחש כאשר סטודנט מאוניברסיטת קאל סטייט לוס אנג'לס שאל את חוראדו על עמדתה בנוגע לביטול המשטרה, וכן על השימוש של דה לאון בתקציב שעות נוספות.

חוראדו השיבה תוך התייחסות לשיר של N.W.A., באומרה "מה המילים בראפ? 'תזד--- למשטרה', ככה אני רואה אותם".

 

"ציטטתי מילים משיר שהיה חלק משיחה רחבה יותר על אי-צדק מערכתי ואחריות משטרתית במשך עשורים". חוראדו

 

ג'יימי מקברייד, מנהל איגוד משטרת לוס אנג'לס, הגיב להערות. "אנשים שחיים במחוז 14 של מועצת העיר רוצים להרגיש בטוחים כשהם הולכים לעבודה או חיים באזור הזה, ועכשיו יש להם מישהי שרוצה לבטל את המשטרה. זה עובד נגד מה שראש העיר מנסה לעשות - היא מנסה להגביר את הביטחון הציבורי."

האיגוד הביע את תמיכתו בדה לאון בהתמודדותו הקרובה לבחירה מחדש.

דה לאון, שהיה מעורב בשערוריית הקלטות משלו שדלפו, כינה את ההערות "חסרות כבוד".

"כשאת אומרת 'תזד--- למשטרה', זה כל כך לא בוגר, חסר היגיון לחלוטין ולא אחראי," אמר דה לאון, והוסיף שהקהילות צריכות לעבוד עם המשטרה בכל השכונות כדי להילחם בפשיעה.

דובר הקמפיין שחרר הצהרה מטעם חוראדו ל"ווסטסייד קארנט", שבה נאמר: "ציטטתי מילים משיר שהיה חלק משיחה רחבה יותר על אי-צדק מערכתי ואחריות משטרתית במשך עשורים"

"אבל אלה היו רק מילים של שיר," המשיכה ההצהרה. "המחויבות שלי לביטחון הציבורי נשארת חזקה כתמיד."

YOU MIGHT ALSO LIKE