תושב ריברסייד רצח את השותף שלו וקבר אותו בחצר האחורית
ריצ'רד תומאס מרטינז בן ה-48 חשוד כי רצח בפטיש את שותפו לדירה, בראדלי מינדר בן ה-31, ואז קבר אותו בחצר האחורית של הבית

תושב ריברסייד נעצר מוקדם יותר השבוע בחשד שהרג את השותף שלו לדירה בעקבות ויכוח שפרץ ביניהם, ולאחר מכן קבר את הגופה שלו בחצר האחורית של הבית בו התגוררו יחד - כך מסרה המשטרה המקומית ביום שישי.

החוקרים עדיין אינם יודעים על מה התווכחו החשוד ברצח, ריצ'רד תומאס מרטינז בן ה-48, והקורבן, בראדלי מינדר בן ה-31.

משפחתו של מינדר שמעה ממנו לאחרונה בסוף השבוע והתקשרה למשטרת ריברסייד ביום שלישי בלילה, 15 באוקטובר, כך אמר דובר מחלקת המשטרה, ראיין ריילסבק. בסביבות השעה 7:45 באותו הערב, כוחות משטרה הגיעו לרחוב סילבן 8700 בשכונת ארלנזה, שם התגורר מינדר.

החשוד ברצח, מרטינז 

ריילסבק אמר כי הוא מאמין שלפחות שלושה אנשים התגוררו שם.

השוטרים למדו כי החשוד לכאורה אמר לפחות לאדם אחד נוסף כי הרג את שותפו לדירה – מה שהביא מיד לעיכובו של מרטינז.

השוטרים זיהו אדמה טרייה בחצר האחורית, אמר ריילסבק, ולכן הוזעקו בלשים, מומחים פורנזיים וכלבי גילוי גופות של משרד השריף של מחוז ריברסייד.

הכלבים התריעו כי זיהו ריח חשוד בנקודה בה האדמה נראית כאילו נחפרה, והבלשים חפרו וראו חלק מגופה, אמר ריילסבק. משרד השריף-חוקר המוות של ריברסייד אסף את הגופה.

"אנחנו לא מאמינים שהקורבן נורה או נדקר", אמר ריילסבק

מרטינז נעצר בחשד לרצח מוקדם ביום רביעי בבוקר. נכון לבוקר יום שישי, הוא הוחזק ללא אפשרות לשחרור בערבות במרכז המעצר רוברט פרסלי.

ביום שישי, משרד התובע המחוזי של מחוז ריברסייד האשים את מרטינז ברצח. הם גם טענו כי מרטינז השתמש באופן אישי בכלי נשק קטלניים ומסוכנים, במקרה זה פטיש, את חפירה וסכין, בעת ביצוע הפשע, על פי כתב האישום הפלילי.

YOU MIGHT ALSO LIKE