תינוק נמצא מת בשקית נייר אדומה לפני 30 שנה. כעת, אמו מואשמת ברצח
כוח משימה מיוחד של משרד התובע המחוזי של מונטריי, המתמחה בתיקים קרים, חבר לחוקרי השריף לפני ארבע שנים ופתר תשעה מקרי רצח

לפני 30 שנה, אדם שחיפש פריטים למיחזור גילה תגלית מטרידה לאורך כביש צר בלאס לומאס, קהילה כפרית קטנה במחוז מונטריי. בתוך שקית נייר אדומה, הוא מצא את גופתו חסרת החיים של תינוק עטוף בשמיכה ורודה וכחולה.

חוקרי המכון לרפואה משפטית קבעו כי התינוק היה בן כמה ימים ולא נולד מת, אך לא ידעו את סיבת מותו. חוקרי משרד השריף של מחוז מונטריי חקרו תושבים באזור בתקווה לזהות את התינוק ואמו, אך ללא הצלחה, והתיק הפך לתיק קר.

 

אישה בת 60 בשם פמלה פרירה, החשודה כאמו של התינוק,נעצרה בחשד לרצח, במרחק של כ-10 ק"מ מזירת הפשע מ-3 בדצמבר 1994

 

ביום חמישי האחרון, חוקרי השריף עצרו אישה בת 60 בשם פמלה פרירה, החשודה כאמו של התינוק, בביתה בווטסונוויל. היא נעצרה בחשד לרצח, במרחק של כ-10 ק"מ מזירת הפשע מ-3 בדצמבר 1994.

אנדרס רוסאס, מפקד במשרד השריף של מחוז מונטריי, הודיע על המעצר במסיבת עיתונאים. למרות שסיבת המוות עדיין לא ידועה, הרשויות טוענות כי יש מספיק ראיות לתמוך במעצר ובאישום הפלילי.

שריף המחוז, טינה מ. נייטו, מסרה הצהרה בה אמרה: "זהו מצב עצוב מכל הבחינות. קראנו לתינוק גארין, לא רק בגלל האזור בו הוא נמצא, אלא גם כי אנו עומדים כשומרים על הקהילה שלנו. השם גארין פירושו הגנה. כל ילד ראוי להגנה ולאנשים שיגנו עליו ויבקשו צדק עבורו."

רוסאס הסביר כי התיק נפתח מחדש בשנה שעברה כשכוח משימה מיוחד של משרד התובע המחוזי של מונטריי, המתמחה בתיקים קרים, חבר לחוקרי השריף. ראיות DNA נשלחו למעבדה בטקסס שהצליחה להפיק פרופיל גנטי. הפרופיל נשלח לחברת גנאולוגיה בקולורדו, שסיפקה מידע חדש שהוביל לזיהוי אמו של התינוק גארין.

מתיו לרו, סגן התובע המחוזי של מונטריי, ציין כי מאז הקמת כוח המשימה לפני ארבע שנים, נפתרו תשעה מקרי רצח שהובילו להגשת כתבי אישום נגד תשעה חשודים. הוא הביע תקווה שהמעצר האחרון יעודד את הציבור למסור מידע על תיקים קרים נוספים.

"התיקים האלה עדיין חשובים," אמר לרו. "אנחנו דואגים לכל הקורבנות, ללא קשר למועד ביצוע הפשעים. לא נפסיק לעבוד עליהם עד שהתיקים האלה ייפתרו."

YOU MIGHT ALSO LIKE