לוס אנג'לס: בעל בית מוואן נויס גירש פולש מביתו. "אני לא מרגיש בטוח בשכונה הזו"
כאשר השוטרים הגיעו למקום, הם מצאו את החשוד מוחזק על ידי בעל הבית, שדיווח כי האיש נכנס לביתו מספר פעמים בעבר

שוטרים מתחנת ואן נייס של משטרת לוס אנג'לס הוזעקו לבית ברחוב הארט 13500, ליד הצומת של שדרות וודמן ודרך שרמן, בסביבות השעה 1:00 לפנות בוקר. בעל הבית מספר כי מצא את הפולש נעול בחדר שינה בקומה השנייה לפני התקיפה.

 

"כשהוא פתח, הוא ניסה לתקוף אותי. הוא בר מזל... יש לי רישיון ואני חמוש". ריק

 

"כשהוא פתח, הוא ניסה לתקוף אותי. הוא בר מזל... יש לי רישיון ואני חמוש. אני מוציא הרבה כסף ומשלם מיסים, אבל אני לא מרגיש בטוח בשכונה הזאת, אם להיות כנה איתך", אמר בעל הנכס, מייק.

בעל הבית מספר כי הנכס החדש היה ריק בזמן שעבר שיפוצים. בזמן שהוציא את פחי האשפה לרחוב לקראת האיסוף למחרת בבוקר, הוא הבחין באור שהגיע מחדר שינה בקומה השנייה.

כשבעל הבית ניסה לפתוח את הדלת, הוא גילה שהיא נעולה. לאחר מספר ניסיונות להיכנס לחדר, לדבריו החשוד פתח את הדלת והחל לתקוף אותו לפני שהפולש הלכאורה הופל לרצפה.

כאשר השוטרים הגיעו למקום, הם מצאו את החשוד מוחזק על ידי בעל הבית, שדיווח כי האיש נכנס לביתו מספר פעמים. בעל הבית ציין כי פנה לאכיפת החוק בעבר בנוגע לאותו אדם.

"הפעם הם סוף סוף לקחו אותו, כי בפעם הקודמת הם לא עשו זאת. ראיתי אותו יוצא מהנכס שלי. רדפתי אחריו והם אמרו 'הוא לא בנכס שלך, אנחנו לא יכולים לעשות כלום בנוגע להסגת גבול'. ובכן, הפעם תפסתי אותו באותו מקום", אמר בעל הבית.

פרמדיקים של מחלקת הכבאות של לוס אנג'לס (LAFD) נראו מפנים את החשוד מהמקום באמבולנס בשל פציעות שספג בפניו, לכאורה כתוצאה מהעימות הפיזי עם בעל הבית.

מחלקת ואן נייס של משטרת לוס אנג'לס ממשיכה לחקור את האירוע.

YOU MIGHT ALSO LIKE