דיסנילנד משיקה "כרטיס זהב": 400$ לעקיפת כל התורים - האם זה שווה את המחיר?
האפשרות תהיה זמינה לרכישה החל מה-23 באוקטובר זאת בנוסף למחיר הכניסה, שמתחיל ב-104 דולר לכרטיסים לפארק אחד בימי חול פחות עמוסים

 

מסלול ה-Lightning Lane Premier החדש של דיסנילנד, שיושק ב-23 באוקטובר במחיר 400$, מאפשר לאורחים לדלג על תורים ב-24 אטרקציות ללא הזמנת זמנים, אך עדיין נדרש כרטיס כניסה לפארק

 

האפשרות תהיה זמינה לרכישה החל מה-23 באוקטובר, ומאפשרת למבקרים לרכוב על כל אטרקציית Lightning Lane פעם אחת, בנוסף להטבות צילום. המבקרים יכולים לרכוש את הכרטיסים עד יומיים לפני ביקורם, על בסיס כל הקודם זוכה. אך עדיין עליהם לרכוש כרטיס לפארקים ולבצע הזמנה לביקור - ולהוסיף את אפשרות Park Hopper אם הם מתכננים להשתמש בכרטיס במלואו.

מחירי ה-Lightning Lane Premier Pass יעלו בשנה הבאה וישתנו בהתאם ליום ולביקוש, אך יהיו בטווח של 300 עד 400 דולר, אמרו גורמים בדיסני.

הכרטיס יהיה זמין גם בוולט דיסני וורלד בפלורידה החל מה-30 באוקטובר, אם כי המחיר והזכאות שלו שונים מדיסנילנד ריזורט.

גורמים בדיסני אמרו כי סוג זה של כרטיס גמיש עם גישה מלאה היה משהו שאורחים ביקשו והיה אפשרות בפארקי שעשועים אחרים במשך עשורים. החברה תתאים את הכרטיס בהתאם למשוב ולשימוש של האורחים, אמרו גורמים רשמיים.

הפארקים עדיין יציעו את תוספת ה-Lightning Lane Multi Pass הנוכחית שלהם, שמתחילה ב-32 דולר ומאפשרת לאורחים להזמין זמנים ספציפיים לרכיבה על אטרקציות פופולריות יותר, ואת אפשרות ה-Lightning Lane Single Pass, שהיא תשלום נוסף ומאפשרת למבקרים לרכוב על שתי אטרקציות שאינן כלולות בתוספת המולטיפס.

ההכרזה על Lightning Lane Premier Pass מגיעה רק שבוע לאחר שדיסנילנד הודיעה על עליות מחירים ברוב כרטיסי הפארק שלה. בעוד שכרטיס ליום אחד ולפארק אחד ברמה הנמוכה ביותר נשאר ב-104 דולר, מחירי הכרטיסים לימים פופולריים יותר, וכן כרטיסים לימים מרובים לפארק אחד עלו בין 5.9% ל-6.5%.

גורמים בדיסנילנד אמרו כי המחירים מותאמים באופן מתמיד כדי לאזן את הביקוש, למטב את הנוכחות ולשקף את הערך שהמבקרים מקבלים בפארקים.

השינויים בפארקי השעשועים מגיעים בזמן שחברת וולט דיסני מתמודדת עם ירידה בביקוש הצרכנים ביחידת הפארקים שלה. חטיבת ה"חוויות" של ענקית המדיה והבידור מבורבנק, הכוללת פארקים, ספינות תענוגות וסחורות, דיווחה על הכנסה תפעולית של 2.2 מיליארד דולר, ירידה של 3% לעומת השנה שעברה, בדוח הרבעוני האחרון שלה.

YOU MIGHT ALSO LIKE