שופט מקליפורניה המואשם ברצח אישתו - ממשיך לקבל משכורת של 250,000 דולר
חשבון הבנק של שופט ביהמ"ש העליון ג'פרי פרגוסון בן ה-74 ממשיך להתנפח, למרות שהוא מואשם כי ירה בחזה של אשתו, שריל בת ה-65, והרג אותה

שופט מקליפורניה המואשם ברצח אשתו עדיין מקבל את המשכורת שלו השווה כמעט 250,000 דולר, למרות שהוא מוחזק מאחורי סורג ובריח.

שופט בית המשפט העליון של מחוז אורנג', ג'פרי פרגוסון בן ה-74, לכאורה רצח את אשתו בשנה שעברה באנהיים הילס, על פי דיווח ברשת החדשות המקומית KTLA. הוא הואשם במספר עבירות פשע בקשר לירי הקטלני ב-3 באוגוסט 2023 בשריל פרגוסון בת ה-65, והוא מוחזק במחוז לוס אנג'לס במתקן הכליאה טווין טאוורס.

פרגוסון, שהיה תובע לפני שהפך לשופט ב-2015, שוחרר תחילה בערבות של מיליון דולר אך כעת חזר לכלא לאחר שלכאורה שיקר לגבי שתיית אלכוהול בזמן שהמתין למשפט.

השופט והחשוד ברצח, ג'פרי פרגוסון | צילום: AP

השופט הרוויח יותר מ-220,000 דולר במשכורת ב-2023, עם 22,000 דולר נוספים בהטבות, על פי ה-Orange County Register. התגמול של 242,000 דולר המשיך להיכנס לחשבון הבנק שלו, גם לאחר שנעצר בחשד שירה והרג את אשתו.

פרגוסון מואשם בעבירת רצח חמורה עם שתי החמרות פשע לשימוש אישי בנשק חם ופליטת ירי שגרמה לפגיעה גופנית חמורה ומוות. אם יורשע בכל האישומים, הוא עלול לעמוד בפני 40 שנות מאסר עד מאסר עולם.

פרגוסון טען כי אינו אשם, אך התובעים אמרו שהוא הודה ברצח כאשר התכתב עם פקיד בית המשפט שלו והשוטר המלווה.

"יריתי באשתי עכשיו. לא אגיע מחר. אהיה במעצר. אני כל כך מצטער", פרגוסון לכאורה כתב.

שריל וג'פרי פרגוסון 

לאחר שפרגוסון ואשתו רבו במסעדה, השניים חזרו הביתה והמשיכו בוויכוח לפני שהוא שלף אקדח מנרתיק הקרסול שלו וירה בחזה שלה, לפי התובעים. בנם הבוגר של הזוג טען שאביו היה שיכור באותו זמן.

השופט ממשיך לקבל את משכורתו כי חוקת קליפורניה קובעת ששופט העומד בפני אישומים פליליים מנוע מלכהן כשופט, אך השינוי במעמדו השיפוטי אינו כולל אובדן משכורת, כך דווח ב-Orange County Register. רק אם יורשע בפשע, השופט יושעה ויפסיק לקבל תשלום.

YOU MIGHT ALSO LIKE