שנים לאחר שקיבלה כד אפר של אביה המנוח, גילתה שהוא חי
לאחר שעיריית סן פרנסיסקו הודיעה לה כי הוא מת בחדר מלון ושרפה את גופו חבר קרוב נתקל באביה ברחובות העיר

קיילי רובינסון ערכה טקס הלוויה לאביה, ג'יימס רובינסון, לפני שלוש שנים לאחר שעיריית סן פרנסיסקו הודיעה לה כי הוא מת בחדר מלון. קיילי גילתה מאז כי אביה לא מת וכי הוא עדיין חי ברחובות שכונת טנדרלוין. היא שיתפה לראשונה את החדשות על הטעות הנוראה שעשה משרד הרופא המשפטי הראשי של העיר.

 

"מצטערים. זה לא אבא בתוך הכד"

 

על פי דבריה קיילי קיבלה שיחה ב-9 במאי 2021 ממשרד הרופא המשפטי שהודיע לה כי אביה נמצא מת בחדר מלון. נאמר לה שיש לה זמן מוגבל לשלם עבור שירותי שריפת גופה וקבורה, והיא פרסמה קמפיין GoFundMe כדי לעזור לשלם עבור "הלוויה ראויה לחגוג את חייו ואת כל הזיכרונות הנפלאים שחלקנו איתו."

היא שרפה את הגופה וערכה הלוויה כמה שבועות לאחר מכן. "בילינו 3 שנים באבל ובצער על אובדן אבינו," כתבה בדף קמפיין GoFundMe חדש. "לקחנו את האפר שלו איתנו לכל מקום."

לפני חודשיים, אמרה קיילי, חבר קרוב נתקל באביה בסן פרנסיסקו. כשהתקשרה למשרד הרופא המשפטי לברר, קיילי אמרה שגילתה כי מעולם לא נלקחו טביעות האצבעות של אביה. המשרד שלח לה תמונה של גופת אביה והבלתי יאומן התברר כאמת: זה לא היה אביה, היא כתבה. האפר שהיא נשאה איתה לא היה של אביה, והיא אמרה שעדיין לא ידוע למי האפר שייך באמת.

קיילי פעלה במהירות וסרקה את רחובות הטנדרלוין, ומצאה את אביה לאחר 12 שעות במצב בריאותי "גרוע מאוד מאוד", לדבריה. מכיוון שנחשב למת, היא גילתה שהוא איבד את קצבאות הנכות החודשיות שלו. היא אמרה לכרוניקל שאביה התמכר לפנטניל.

"לאבי לא הייתה התמכרות חמורה כל כך לפני הטעות הזו," אמרה קיילי לכרוניקל. "חלה הידרדרות משמעותית במצב בריאותו במהלך שלוש השנים."

הכרוניקל דיווח כי היו מספר מקרים לאחר שדווח על מותו של רובינסון שבהם העיר יכלה הייתה לגלות את טעותה: לדוגמה, הוא נעצר על ידי שוטרי משטרת סן פרנסיסקו בנובמבר 2022 אך שוחרר כאשר הרישומים "הצביעו על כך שהוא מת", דיווח העיתון.

מנהל העיר סן פרנסיסקו הוציא הצהרה על הטעות ל-KNTV-TV: "זה אינו משקף את הסטנדרטים הגבוהים של המשרד שלנו. עם למידת העובדות, הגשנו מיד את ה-DNA של הנושא למדינה כדי לסייע בזיהוי הנכון של הנפטר. העיר חוקרת ועובדת עם המשפחה כדי לטפל במצב."

משרד הרופא המשפטי הראשי של סן פרנסיסקו, משרד מנהל העיר סן פרנסיסקו ומשטרת סן פרנסיסקו לא הגיבו לבקשות לתגובה.

YOU MIGHT ALSO LIKE