לוס אנג'לס: שתי מכוניות פורשה התנגשו האחת בשנייה באנג'לס קרסט
בעקבות התאונה המנוע של הפורשה 911 מדור 997 קרוע לחלוטין מהחלק האחורי שלו. החלק הקדמי של ה-GT3 RS שקוע בצד הנהג, והגלגל הקדמי-שמאלי חסר

כפי שחובבי מכוניות רבים יודעים, כביש אנג'לס קרסט מחוץ ללוס אנג'לס, קליפורניה, יכול להיות מקור להנאה רבה - אבל הוא גם יכול לנשוך בחזרה, כפי שגילו שני נהגי פורשה 911 ביום שני.

על פי הודעה ממחלקת השריף של מחוז לוס אנג'לס שפורסמה ב-X מאוחר בבוקר שעון מקומי, שתי מכוניות פורשה 911 היו מעורבות בתאונה בכביש אנג'לס קרסט, כאשר וידאו ראשוני מהזירה מראה מה שנראה כמו פורשה 911 GT3 RS מדור 991 ופורשה 911 מדור 997 מפורקות על קטע כביש.

 

כביש אנג'לס קרסט מחוץ ללוס אנג'לס, קליפורניה, יכול להיות מקור להנאה רבה - אבל הוא גם יכול לנשוך בחזרה

 

הפרטים על התאונה מוגבלים, אבל וידאו של התוצאות מראה את המנוע של הפורשה 911 מדור 997 קרוע לחלוטין מהחלק האחורי שלו, משאיר את תיבת ההילוכים חשופה. באופן דומה, החלק הקדמי של ה-GT3 RS שקוע בצד הנהג, והגלגל הקדמי-שמאלי חסר.

התאונה התרחשה ליד אתר הקמפינג מונטה קריסטו של שירות היערות של ארה"ב, הממוקם מחוץ לכביש אנג'לס פורסט. יחידת חילוץ אווירי 5 של מחלקת השריף של לוס אנג'לס נשלחה לזירה, כאשר המסוק הנחית את הצוות הרפואי הטקטי של הלשכה המיוחדת לאכיפה (SEB) של LASD עם הגעתו.

בעוד שמחלקת השריף של לוס אנג'לס לא פירטה איזה סוג של פציעות עלולות להיות, נוכחות של מסוק חילוץ בהחלט מרמזת שהאירוע נלקח ברצינות. מחלקת השריף אמרה ש"הצלת חיים היא עדיפות מספר 1" בפוסט שלהם.

YOU MIGHT ALSO LIKE