אלפי לוחמי חיזבאללה נפצעו בלבנון כאשר הביפרים החדשים שלהם התפוצצו כולם בו זמנית
גורמים לבנוניים אמרו כי 2,800 אנשים נפצעו ושמונה נהרגו במה שגורמי חיזבאללה טענו כי היה מתקפת סייבר מצד ישראל

אלפי מחבלי חזבאללה נפצעו בדרום לבנון ביום שלישי כאשר הביפרים החדשים שלהם התפוצצו כולם במקביל - גורמים לכוויות נוראיות במפשעות ובידיים כאשר המכשירים התפוצצו על חגורותיהם ובכיסיהם.

גורמים לבנוניים אמרו כי 2,800 אנשים נפצעו ושמונה נהרגו במה ש גורמי חזבאללה טענו כי היה מתקפת סייבר מצד ישראל.

עשרות גברים הגיעו לבתי חולים מכוסים בפצעי כוויות, כאשר גבר אחד נראה עם אצבעותיו שנקרעו ואחר מכסה את פניו המדממות

חזבאללה - ארגון מיליטנטי לבנוני שארצות הברית מגדירה כארגון טרור - אישר את התקפת הטרור הרחבה על פעיליו, כולל לוחמים וחובשים, כאשר גורם אחד, שדיבר בתנאי שמירת סודיות, כינה את זה "הפרצה הביטחונית הגדולה ביותר" מאז שהחלו התקפותיו הכמעט יומיות על ישראל ב-8 באוקטובר.

סרטונים שהועלו לרשתות החברתיות מראים מספר מקרים בהם גברים שנראה כי לא היו מודעים לכך שמכשירים בכיסיהם מתפוצצים, כאשר הקורבנות צועקים מכאב כשעוברי אורח בורחים.

סרטון אחד מראה גבר שקונה בחנות מכולת מקומית כאשר פיצוץ מופעל בכיסו, שולח רסיסים החוצה ממכנסיו כשהוא נופל לרצפה.

סרטונים נוספים המופצים ברשתות החברתיות מראים עשרות גברים בבתי חולים מכוסים בפצעי כוויות, כאשר גבר אחד נראה עם אצבעותיו שנקרעו ואחר מכסה את פניו המדממות.

מספר הגברים שנפגעו מהפיצוצים נראו מכסים את מפשעותיהם וירכיהם, שכנראה נפגעו כאשר הביפרים התפוצצו במכנסיהם. רופאים נראו גם מטפלים בגברים הפצועים השוכבים על מזרני קרטון במסדרון כאשר בתי החולים הוצפו במהירות בבוקר יום שלישי.

יחד עם פעילי חזבאללה, שגריר איראן בלבנון, מוג'טבא אמאני, גם נפצע בפיצוצים,

לפי סוכנות הידיעות מהר של טהרן. גורמי חזבאללה טענו כי ישראל עומדת מאחורי התקפת הביפרים. הצבא הישראלי לא הגיב על האירוע. "האויב (ישראל) עומד מאחורי האירוע הביטחוני הזה," אמר גורם בחזבאללה ל-AP.

המכשירים שהתפוצצו היו כולם דגמים האחרונים שרכש חזבאללה בחודשים האחרונים וחילק לחבריו, עם חשד שהמכשירים נפגעו, שלושה מקורות ביטחוניים אמרו לרויטרס.

באמצעות שימוש בתוכנות זדוניות, סוללות הליתיום במכשירים יכולות להתחמם ולהתפוצץ.

גורם בחזבאללה אמר לוול סטריט ג'ורנל כי חלק מהחברים הרגישו שביפרים שלהם מתחממים וזרקו אותם לפני שהם התפוצצו.

מנהיג הארגונים הטרוריסטיים, חסן נסראללה, הזהיר בעבר את לוחמיו שלא לשאת טלפונים ניידים, אומר להם שניתן להשתמש בהם כדי לעקוב אחר תנועותיהם או לבצע סוג כלשהו של מתקפה ממוקדת.

YOU MIGHT ALSO LIKE