תושב קליפורניה חנק דיילים ורצה לגרום למטוס להתרסק – אחרי סופ"ש בדיסנילנד עם בתו בת ה-3
האירוע הופך למטריד עוד יותר שכן החשוד בן ה-30 טען בפני החוקרים שהוא פגע מינית בבתו הקטנה, ושהוא לקח אקסטזי לפני הטיסה – שם היה בטוח שכולם יודעים על פשעיו, ולכן רצה למות

אישומים פדרליים הוגשו נגד תושב קליפורניה שחנק ותקף דייל במהלך טיסה לסן פרנסיסקו, שנאלצה לנחות בשדה תעופה אחר – כך פרסם משרד המשפטים ביום חמישי שעבר.

צ'ארלס אנג'ל סלבה, בן 30 מפרמונט, מואשם בהפרעה לאנשי צוות ודיילי הטיסה.

ביום שני, סלבה היה על טיסת פרונטייר איירליינס מספר 3581 שיצאה משדה התעופה ג'ון ויין בסנטה אנה לכיוון שדה התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו, כך נאמר בתלונה שהוגשה לבית המשפט הפדרלי.

מיד לאחר ההמראה, כאשר המטוס היה מתחת ל-10,000 רגל, דיילי הטיסה שמו לב שמסכות החמצן בשורה אחת באמצע המטוס היו בחוץ. כאשר אנשי הצוות בדקו את העניין,, הם הבינו שסלבה אחראי למפגע הבטיחותי.

נוסע אחר העיד בפני החוקרים שנראה שסלבה סובל מקלסטרופוביה ושנראה כאילו הוא רצה לרדת מהמטוס.

הנוסע אמר שסלבה משך את מסכות החמצן והיד שלו נתקעה. לאחר מכן הוא התחיל לצעוק ולקלל ואמר: "כולנו הולכים לגיהינום" ו"המטוס הזה הולך להתרסק", לפי מסמכי בית המשפט.

דיילת טיסה כבלה אותו בזמן שהוא ניסה לפגוע בנוסעים, לפי מה שהרשויות אמרו. לאחר מכן סלבה רץ לכיוון סוף המטוס ותפס את צווארה של דיילת הטיסה וצעק: "אני הולך לחנוק את הזונה הזו", בזמן שאכן ניסה לחנוק אותה.

הוא גם דחף דיילת טיסה אחרת "בכוח" ואמר שהוא הולך להרוג את כולם, לפי מה שהתובעים הפדרליים אמרו.

נוסעים ניסו לעצור את סלבה בזמן שהוא בעט ברגלה של הדיילת השנייה. המטוס הוסט לשדה התעופה הבינלאומי של אונטריו באונטריו, קליפורניה, שם רשויות עלו על המטוס וראו נוסעים מחזיקים אותו על הרצפה.

סלבה נעצר בסופו של דבר על ידי שוטרים שהגיבו לאירוע, שאזקו אותו והובילו אותו לבית חולים מקומי. אחת הדיילות שסבלה ממכות ברגלה בגלל הבעיטות, הובאה גם היא לבית חולים.

"אנו מביעים את הערכתנו הרבה ביותר לצוות הטיסה על מקצועיותם ולנוסעים האחרים שסייעו במהלך האירוע, כמו גם לאכיפת החוק המקומית והפדרלית, ולמשרד התובע הפדרלי, מחוז המרכז של קליפורניה, על מאמציהם להבטיח צדק", אמרה פרונטייר בהצהרה ל'פוקס ניוז'.

נוסע אחד סיפר לחוקרים שהוא חזר לסן פרנסיסקו עם סלבה ובתו בת ה-3 לאחר שבילה את סוף השבוע בדיסנילנד. ביום ראשון, סלבה השאיר את בתו עם הנוסע הלא מזוהה ומשפחתו ואז נעלם, כך נכתב במסמכי בית המשפט.

הנוסע אמר שמאוחר יותר הוא קיבל שיחה ממחלקת המשטרה של אנהיים שהודיעה לו שסלבה נמצא מכוסה בביוב בחנות משקאות.

במהלך ראיון עם המשטרה, סלבה לכאורה אמר: "אני פדופיל", ושהוא תקף מינית את בתו בת ה-3 פעמים רבות לפני שאיבד את זכויות המשמורת עליה.

הוא הודה לכאורה שלקח אקסטזי לפני שעלה על המטוס. הוא גם אמר שהוא חשב שכולם מנסים לגרום לו להודות בפשעיו, ולכן הוא ניסה למשוך את כפתור החירום של הטיסה כדי שהמטוס יתרסק, כך אמרו הרשויות.

הוא תקף את דיילות הטיסה מכיוון שלא רצה שאף אחד ידע שהוא פדופיל ושהוא שמע קולות שאמרו מילים שהפעילו מחשבות על כך שהוא פדופיל, כך הוא לכאורה סיפר למשטרה.

סלבה עלול להישפט לעד 20 שנות מאסר פדרלי.

YOU MIGHT ALSO LIKE