אמזון בהודעה דרמטית לעובדים שלה: מבטלים את מדיניות הקורונה
ענקית המסחר המקוון הפיצה הודעה לעובדים לפיה החל מחודש ינואר הקרוב, הם יצטרכו לחזור לעבוד במשרד חמישה ימים בשבוע

חברת אמזון מחזירה את המדיניות הישנה והחל מהשנה הבאה היא תצפה מרוב העובדים שלה לחזור ולעבוד במשרד.

המנכ"ל אנדי ג'סי אמר לעובדי אמזון ביום שני שענקית המסחר המקוון "תחזור לעבודה במשרד באופן בו עבדנו לפני התפרצות הקורונה" החל מה-2 בינואר, עם הציפייה שהאנשים "יהיו במשרד למעט מקרים חריגים... או אם כבר קיבלת אישור לעבודה מרחוק דרך מנהל ה-s-team שלך".

זה מייצג את העדכון האחרון לכללי אמזון בנוגע לעבודה פיזית ומרחוק. החברה כבר עברה מעבודה מרחוק לשלושה ימים חובה במשרד במאי שנה שעברה ויישמה כמה שינויים נוספים.

אמזון | צילום: רויטרס

ג'סי קישר את הדרישה החדשה לחמישה ימים למאמץ של אמזון להיות "מוכנה טוב יותר לחדשנות, לשתף פעולה, ולהיות מחוברים מספיק זה לזה ולתרבות שלנו כדי לספק את הטוב ביותר ללקוחות ולעסק", לפי ההודעה שפרסם.

הוא גם הצביע על יתרונות "משמעותיים" הקשורים לתרבות, מעורבות, שיתוף פעולה והכשרה שהוא ואמזון מאמינים שעבודה פיזית מספקת.

עם זאת, מנכ"ל ענקית המסחר הודה שעובדי אמזון יכלו לעבוד מרחוק כאשר היו להם דברים כמו מחלות ונסיעות עסקים לפני הקורונה ואמר שנסיבות כאלה יובנו "גם הלאה".

החברה מחזיקה במספר משרדים, כולל מטה בסיאטל, וושינגטון, וארלינגטון, וירג'יניה, ואתרים תאגידיים בעשרות מקומות אחרים ברחבי העולם.

"אנחנו גם הולכים להחזיר את מערכת השולחנות הקבועה במקומות שהיו מאורגנים כך לפני המגפה, כולל מיקומי המטה בארה"ב (Puget Sound וארלינגטון)", אמר ג'סי לעובדים ביום שני.

אמזון הודיעה לכל "ארגון צוות ה-S" להגדיל את היחס של "תורמים פרטיים" ב-15% לעומת מנהלים עד סוף הרבעון הראשון של 2025, לפי ההודעה.

המטרה של הפחתת שכבות הניהול היא לקדם אחריות רבה יותר בין העובדים ולהאיץ את קבלת ההחלטות בתוך תרבות החברה, אמר לעובדים.

ג'סי אמר שתרבות החברה הייתה "אחת החלקים הקריטיים ביותר" להצלחת החברה לאורך השנים.

ענקית הטכנולוגית הייתה בעלת שווי שוק של 1.94 טריליון דולר נכון לאחר הצהריים של יום שני.

במהלך חצי הראשון של השנה, אמזון יצרה 291.29 מיליארד דולר במכירות נטו כוללות. ההכנסה הנקייה שלה באותו תקופת זמן הייתה כ-23.92 מיליארד דולר.

YOU MIGHT ALSO LIKE