יריות נשמעו בעת שטראמפ יצא ממועדון הגולף שלו בפלורידה
דונלד טראמפ הובהל למקום מבטחים על ידי השירות החשאי לאחר שסוכנים זיהו אדם עם רובה AK-47 בקרבת מגרש הגולף שלו וסוכנים פתחו באש לעברו

שירות הביטחון מגיב לירי בקרבת דונלד טראמפ כשיצא ממועדון הגולף שלו בווסט פאלם ביץ', פלורידה,

שני אנשים החליפו אש מחוץ למועדון הגולף הבינלאומי טראמפ בווסט פאלם ביץ'. היורים כיוונו זה לזה, והירי לא כוון לעבר טראמפ, אמרו המקורות

 

דונלד טראמפ הובהל למקום מבטחים על ידי השירות החשאי לאחר שסוכנים זיהו אדם עם רובה AK-47 בקרבת מגרש הגולף שלו וסוכנים פתחו באש, כך אמרו מקורות אכיפת החוק.
הנשיא לשעבר היה על המסלול במועדון הגולף הבינלאומי טראמפ בווסט פאלם ביץ' באותה עת, בסביבות השעה 14:00 ביום ראשון. החמוש זוהה על ידי צוות מקדים מספר חורים לפני טראמפ.
 
לא ברור אם האיש היה על המסלול או בקרבתו. כאשר זוהה סוכן פתח באש, יורה מספר פעמים. "הנשיא טראמפ בטוח לאחר יריות בקרבתו. אין פרטים נוספים בשלב זה," אמר דובר טראמפ, סטיבן צ'אנג, ביום ראשון אחר הצהריים.
האיש נעצר מאוחר יותר על ידי המשטרה המקומית בכביש I-95.
זה קורה כמעט בדיוק חודשיים לאחר שתומאס מתיו קרוקס ירה בטראמפ בעצרת בבאטלר, פנסילבניה, ב-13 ביולי - ופצע אותו באוזן.
מגרש הגולף בווסט פאלם ביץ' נמצא כחמישה קילומטרים פנימה ממאר-א-לאגו, אותו כינה טראמפ "הבית הלבן החורפי".
השירות החשאי - שספג ביקורת נרחבת בעקבות ניסיון ההתנקשות ביולי - כתב ב-X כי הוא חוקר "אירוע הגנתי" הקשור לנשיא לשעבר שהתרחש זמן קצר לפני השעה 14:00.
הסוכנות אמרה כי היא מתאמת עם משרד השריף של מחוז פאלם ביץ' בחקירה.
דיווחים ראשוניים רמזו כי שני אנשים ירו זה על זה. עם זאת, מקורות אמרו כי החוקרים מאמינים כעת כי סוכן השירות החשאי היה היורה היחיד.
מניעיו של האיש עדיין אינם ידועים. הוא נעצר על ידי סגני השריף של מחוז פאלם ביץ'.
הבית הלבן פרסם הודעה זמן קצר לאחר האירוע: "הנשיא וסגנית הנשיא עודכנו בנוגע לאירוע הביטחוני במועדון הגולף הבינלאומי טראמפ, שם שיחק הנשיא לשעבר טראמפ גולף. הם מוקלים לדעת שהוא בטוח. הם יעודכנו באופן קבוע על ידי הצוות שלהם."
CNN דיווח כי החמוש ירה לעבר טראמפ, אולם מקורות אמרו כי היורה היחיד המדווח עד כה הוא סוכן השירות החשאי.
YOU MIGHT ALSO LIKE