תיעוד מביך: ראשת עיר מפלורידה מבצעת בדיקת שכרות
כוחות משטרה שהגיבו לתלונה על אישה מטרידה מצאו את עצמם עורכים בדיקת שכרות לראשת העיר טרזה הייטמן, בחשד שנהגה תחת השפעת אלכוהול – מה שהתברר כנכון

משטרת נייפלס, פלורידה, עצרה את ראשת העיר טרזה הייטמן ב-28 באוגוסט בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול, וצילומי מצלמת גוף של אחד השוטר מראים את ראשת העיר עוברת בדיקת שכרות בשטח לפני מעצרה.

המשטרה הגיבה בתחילה לקריאה ממגורים בבלוק 500 של רחוב 16 דרום לאחר שקיבלה שיחה מגבר ואשתו שסיפרו כי אישה לא ידועה ברכב כסוף עקבה אחריהם מרחוב 12 דרום ורחוב 3 דרום - רצועת מסעדות וחנויות פופולרית במרכז העיר נייפלס - לביתם.

ראשת העיר נייפלס, טרזה הייטמן, בבדיקת שכרות 

כשהזוג הגיע לביתם, האישה הלא ידועה "עצרה את רכבה על הדשא מול ביתם", ולאחר שיחה קצרה, הזוג קרא למשטרה, כך אמר מחלקת המשטרה של נייפלס בהודעה לעיתונות.

"אל תקראו לי ראשת העיר", ניתן לשמוע את הייטמן אומרת לשוטר מנייפלס לאחר שנעצרה, בערך בדקה 09:36 בערב בצילומי המשטרה שהושגו על ידי פוקס ניוז. "אני טרזה הייטמן כרגע. אני לא ראשת העיר".

"בסדר", השוטר מגיב.

לאחר מכן השוטר התחיל לספר להייטמן מה שהמדווחים סיפרו למשטרה דרך המוקד, בנקודה זו הייטמן מפסיקה אותו.

"הם דחפו אותי מהכביש", ניתן לשמוע את הייטמן אומרת למשטרה בצילומים שהושגו.

"מה שהם אמרו לי זה שעברת את תמרור העצור ברחוב 12 וכמעט פגעת בהם", השוטר אומר, מה שגורם להייטמן לצחוק. "אז עקבת אחריהם, הבהבת עם האורות הקדמיים, וכשהם הגיעו הביתה, עצרת כאן... אז הם שאלו אותך מה קורה, ולא ענית להם, אז הם התחילו לרשום את מספר הרישוי שלך. אז אמרת להם, 'אני ראשת העיר'".

השוטר לאחר מכן אמר להייטמן שהוא חושב שהיא שיכורה, וראשת העיר אמרה ששתתה כוס יין אך הכחישה שהיא שיכורה. השוטר לאחר מכן ביקש ממנה להסכים לבדיקת שכרות בשטח, שהיא עשתה.

במהלך הבדיקה, השוטר שאל את הייטמן מספר פעמים אם היא רוצה להוריד את העקבים שלה ולעשות את הבדיקה יחפה, אך היא סירבה.

לאחר סיום הבדיקה, שוטרים שהגיבו "מצאו סיבה מספקת לעצור את גברת הייטמן בגין נהיגה תחת השפעת חומר משכר", אמרה המשטרה.

הרשויות הובילו את הראשת העיר למרכז המעצר בנייפלס, שם היא הסכימה להשתתף בבדיקת נשיפה כדי לקבוע את רמת האלכוהול בדמה. לאחר בדיקת הנשיפה, המשטרה קבעה כי רמת האלכוהול בדמה הייתה 0.155 ו-0.169, בעוד שהגבול החוקי בפלורידה הוא 0.08.

"עובדי העיר עצובים לשמוע על האירוע שהתרחש בשבוע שעבר עם ראשת העיר", אמר מנהל העיר של נייפלס, ג'יי בודהשוואר, בהצהרה לפוקס ניוז דיגיטל. "קהילת נייפלס יכולה להיות בטוחה שצוות העיר שלנו מחויב ומסור לשירות לתושבינו. יש לי אמון מלא שעובדי העיר שלנו לא יתנו לאירוע הזה להשפיע על אספקת השירות לקהילה שלנו".

YOU MIGHT ALSO LIKE